Ακούστε, ή μάλλον διαβάστε, για μια αξεχαστη εμπειρία που προσφέρει ο Cosmote σε έναν πελάτης της επί δεκαετίες, σε ίντερνετ, κινητή και σταθερή τηλεφωνία, όπως και τηλεόραση, κοινώς έναν άνθρωπο που τους πληρώνει αδρά κάθε μήνα.

Μετά από την απώλεια ενός κινητού, πήγα σε ένα κατάστημα Cosmote στις 10 το πρωί για να ζητήσω τη φραγή του αριθμού, καθώς και την έκδοση νέας SIM.

Ο υπάλληλος με ενημέρωσε ότι «έχει κάποιο πρόβλημα το σύστημα κεντρικά» και να ξαναπάω σε 1-2 ώρες για να ξεκολλήσει. Κατά την επιστροφή στο κατάστημα στις 12:00 το σύστημα ακόμη «κολλημένο».

Όλη αυτή την ώρα δεν έχει γίνει ακόμη ούτε η φραγή που σημαίνει ότι όποιος έχει το κινητό στα χέρια του μπορεί να μιλάει με τα ξαδέρφια του στις ΗΠΑ.

Καλώ στο τηλέφωνο τη γραμμή εξυπηρέτησης καταναλωτών, μου κάνει τη φραγή και μου λεει να πάω στο κατάστημα για τη νέα SIM καθώς δεν υπάρχει καμιά βλάβη.

Ξαναπάω, για τρίτη φορά, και πάλι τα ίδια. Μου λένε μήπως να δοκιμάσετε άλλο κατάστημα. Δοκιμάζω. Τα ίδια…

Μετά από 4 επισκέψεις, χωρίς κινητό και επικοινωνία με την εργασία μου ή με συνεργάτες, φίλους κτλ καταθέτω τα όπλα.

Ευτυχώς υπάρχει το Whatsapp λέω και φαντάζομαι ότι το πρωί η ταλαιπωρία θα λήξει.

Όχι όμως…Ξαναπάω στο κατάστημα, τα ίδια. Καλώ τη γραμμή εξυπηρέτησης και μια ευγενέστατη κυρία (ονόματι Μίνα) καταβάλει προσπάθεια να δει τι συμβαίνει και μου λέει ότι υπάρχει τεχνικό θέμα στην καρτέλα το οποίο μπορούν να λύσουν μόνο οι ΙΤ της εταιρείας.

Μου λέει ότι θα μου πιστώσουν 100 ευρώ για την ταλαιπωρία και μου βάζει κάποια πακέτα δεδομενων και ομιλίας στο καρτοκινητό του γιού μου για να έχω κάποιο τρόπο επικοινωνίας, λέγοντάς μου ότι πάμε για άλλες 24 ώρες.

H δε απάντηση στο inbox παρακαλώ του Twitter, επί δύο ημέρες οι ίδες τυποποιημένες μπούρδες από το playbook του «πως να ηρεμήσετε τον πελάτη»:

Και ρωτάω εγώ τώρα, δεν είναι υπόλογος ο Όμιλος ΟΤΕ που αφήνει έναν πελάτη του χωρίς κινητό, που σημαίνει παράλληλα ότι δεν μπορώ να κάνω verify σε λογαριασμούς μου online, ότι δεν μπορώ να μπω στο e-banking , στο ότι μπορεί να χαθεί μια δουλειά επειδή κάποιος δεν με βρίσκει στο κινητό;

Αυτή είναι η εμπειρία Cosmote εν έτη 2025; Σε αυτό το μπάχαλο επένδυσαν οι Γερμανοί της Deutsche Telekom; Δεν θα έπρεπε να τους φτάσω στα δικαστήρια; Δεν πρέπει να είναι υπόλογοι για το ότι ένας ΙΤ τρεις μέρες ουσιαστικά παλεύει να ξεκλειδώσει μια καρτέλα;

Αν δεν μπορούν τα παλληκάρια να τους στείλουμε τον δικό μας τον ΙΤ να τους λύσει το θέμα και να μην παριστάνουν την κορυφαία εταιρεία κινητής τηλεφωνίας αν δεν την π[αλεύον με ένα αστείο και trivial θέμα.

Διαβάστε ακόμη: