Τα μεγάλα έργα στην Ελλάδα αρχίζουν να μπαίνουν σε μια σειρά. Το Ελληνικό, η Γραμμή 4 του Μετρό, το αεροδρόμιο στο Καστέλλι, η Περιφερειακή Θεσσαλονίκης, ένα τμήμα της Εγνατίας. Οι τσιμεντοβιομηχανίες δεν είναι πολλές και ο Τιτάνας έχει σταματήσει ορισμένες εξαγωγές οι οποίες δεν αποφέρουν κέρδη μαζί μ ένα πρόγραμμα μείωσης κόστους και καθαρής ενέργειας. Το βάρος θα δοθεί και στην ελληνική αγορά η οποία εμφανίζει σημάδια ανάκαμψης και στις ιδιωτικές κατασκευές. Η εκτιμώμενη αύξηση στην Ελλάδα θα κινηθεί κοντά στο 10% σύμφωνα με τις πρώτες ενδείξεις. Η μετοχή του Τιτάνα δεν θα μείνει στα ίδια επίπεδα και είναι σχεδόν σίγουρο ότι, το 2021 θα είναι μια πολύ διαφορετική χρονιά.