Το ποσό των 483.000 ευρώ διέθεσε ο νέος ιδιοκτήτης για να αποκτήσει την Porsche 911 Cabriolet (964) του Ντιέγκο Μαραντόνα.
Το αυτοκίνητο με «ιδιαίτερες» προδιαγραφές αποκτήθηκε από τον Μαραντόνα το Νοέμβριο του 1992.
Λιγότερο από ένα χρόνο μετά, άλλαξε πρώτη φορά χέρια (Σεπτέμβριος 1993) αλλά στο μεσοδιάστημα, ο Ντιέγκο… πρόλαβε να γίνει πρωτοσέλιδο με την Porsche του περνώντας με 180 χλμ./ώρα ένα κόκκινο φανάρι στη Σεβίλλη.
Είχε παραγγείλει την 964 Cabriolet του με την εμφάνιση της Turbo από το εργοστάσιο και αυτή η «ιδιαιτερότητα» ανταποκρινόταν σε μια έκδοση που κατασκευάστηκε μόνο σε 720 αντίτυπα.
Συνολικά το αυτοκίνητο έχει αλλάξει 5 φορές ιδιοκτήτη και σήμερα στο κοντέρ του έχει 122.762 χιλιόμετρα.
Το βιβλίο συντήρησης είναι επιμελώς ενημερωμένο, με συνέπεια ο νέος ιδιοκτήτης να έχει πιστοποίηση τόσο για την καλή συντήρηση, όσο και για τον διάσημο πρώτο ιδιοκτήτη.
Σύμφωνα με τον οίκο δημοπρασιών Bonhams που είχε αναλάβει την τελευταία μεταπώληση του αυτοκινήτου, το πιο πρόσφατο service πραγματοποιήθηκε από το Porsche Center Bonn.
Εκτός της εμφάνισης, η Carrera 2 Convertible είχε από την Turbo τα φρένα αλλά και τις ενισχύσεις του πλαισίου.
Οι τροχοί είναι μεγαλύτεροι από ότι στις τυπικές Carrera, με διάμετρο ζάντας 17 αντί για 16 ίντσες, ενώ και ο εξοπλισμός είναι καλύτερος με πλήρως δερμάτινη επένδυση στην καμπίνα, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα και θερμαινόμενα καθίσματα, κλιματισμό, ραδιόφωνο και ενσωματωμένο trip computer –που για εκείνη την εποχή, ήταν μέσα στα πλέον ιδιαίτερα στοιχεία εξοπλισμού.