Λίγες μέρες πριν τη δημοπρασία με μια δήλωση έξι σελίδων από το Man Ray Trust, το οποίο δημιουργήθηκε από τη χήρα του καλλιτέχνη, Juliet Man Ray, η οποία πέθανε το 1991, αμφισβητούσε τη νομιμότητα της ιδιοκτησίας της συντριπτικής πλειοψηφίας των έργων που προσφέρθηκαν για δημοπρασία από τη συλλογή του επί σειρά ετών βοηθού του Lucien Treillard, και της συζύγου του Edmonde.
Το ίδρυμα Man Ray Trust αμφισβήτησε την ιδιοκτησία των 148 από τις 188 παρτίδες που προσφέρθηκαν. Μάλιστα το ίδρυμα θεώρησε ότι η πώληση γίνεται τώρα εκ του πονηρού τριάντα χρόνια μετά τον θάνατο της χήρας του διάσημου καλλιτέχνη, αφού ο γαλλικός νόμος μετά την 30ετία αίρει τον περιορισμό για την υποβολή ζητημάτων τίτλου.
Ο οίκος Christie’s είπε από τη μεριά του ότι διεξήγαγε εκτενή έρευνα για τη συλλογή και διαβουλεύτηκε με αναγνωρισμένους εμπειρογνώμονες όπως ο Γάλλος επιμελητής Emmanuelle de L’Ecotais.
Πριν τη δημοπρασία τα μέρη δεν ήρθαν σε συμφωνία, αλλά αυτό όπως σε ανάλογες περιπτώσεις δεν μετρίασε καθόλου τον ενθουσιασμό των αγοραστών.
Αρνητικά, ασημοτυπίες και εκδόσεις πουλήθηκαν σε τιμές πάνω από το αναμενόμενο όπως και το μοναδικό Main Ray’s Love Fingers, Line, Color, Shape, Space, Air (1951), το οποίο πωλήθηκε στα 187.500 ευρώ.
ART BUSINESS
Christie's: Θρίαμβος στη δημοπρασία των έργων του Man Ray
Λίγες μέρες πριν τη δημοπρασία με μια δήλωση έξι σελίδων από το Man Ray Trust, το οποίο δημιουργήθηκε από τη χήρα του καλλιτέχνη, Juliet Man Ray, η οποία πέθανε το 1991, αμφισβητούσε τη…
Christie's: Θρίαμβος στη δημοπρασία των έργων του Man Ray