Σίγουρα έχετε ακούσει για τη Σφαίρα του Λας Βέγκας. Αυτό το τεχνολογικό σφαιρικό κτίριο που βρίσκεται στη μεγαλύτερη πόλη της Νεβάδα των ΗΠΑ και που φιλοξενεί τις συναυλίες των U2 το τελευταίο διάστημα. Το «τεχνολογικό θαύμα» – όπως χαρακτηρίζεται από πολλούς – είναι ουσιαστικά μια φουτουριστική αρένα, ικανή να φιλοξενήσει οποιοδήποτε ψυχαγωγικό event, ενώ αυτό τον καιρό προβάλλει και το εξαιρετικό ντοκιμαντέρ του Ντάρεν Αρονόφσκι «Postcard from Earth».

Η σφαίρα έχει ύψος 120 μέτρα και πλάτος 170 μέτρα, περιέχει αμφιθεατρικές εξέδρες και την μεγαλύτερη στην – μέχρι σήμερα – LED οθόνη που έχει δει ο πλανήτης, με την υψηλότερη ευκρίνεια που εφευρέθηκε ποτέ, καθώς διαθέτει συνολικά 1,2 εκατομμύρια LED λυχνίες που προγραμματίζονται να δημιουργούν εικόνες και βίντεο σε τεράστια κλίμακα.

Το νέο τεχνολογικό αξιοθέατο του Λας Βέγκας άνοιξε μέσα στο 2023, ενώ το συνολικό του κόστος έφτασε τα 2.3 δισεκατομμύρια δολάρια. Σχεδιάστηκε από την Populous και έχει χωρητικότητα 18.000 ατόμων. Διαθέτει μια τεράστια οθόνη 16Κ, κάνοντάς τη να μοιάζει με ένα υπερσύγχρονο πλανητάριο. Παράλληλα, διαθέτει τρομερό ήχο μιας και υπάρχουν 160.000 διασκορπισμένα ηχεία στον χώρο, μετατρέποντας οποιαδήποτε προβολή, σε μια πραγματικά μοναδική εμπειρία.

Διαβάστε ακόμη: Καιρός: Θερμοκρασιακή «ανωμαλία» το επόμενο δεκαήμερο – Πού οφείλεται Πέθανε ο θρυλικός τροχονόμος της «Αγίας Βαρβάρας» Νίκος Κωτσάκης Γιώργος Καπουτζίδης: Θα είναι υποψήφιος με τον ΣΥΡΙΖΑ στις ευρωεκλογές; Χάιντι Κλουμ: Η απάντηση του μοντέλου για το γυμνό βίντεο που ανέβασε στην παραλία

Φυσικά, το μεγάλο πλεονέκτημα της Σφαίρας είναι πως μπορεί στις τεράστιες οθόνες της να προβάλλει και διαφημίσεις. Τα brands, βέβαια, που θέλουν να διαφημιστούν στη μεγαλύτερη οθόνη που έχει φτιαχτεί ποτέ, πρέπει να πληρώσουν ένα αρκετά μεγάλο ποσό.

Σύμφωνα με τον χρήστη του X (Twitter) PitchDeckGuy, η διαφήμιση για μία μόνο ημέρα εκεί κοστίζει πάνω από 450.000 δολάρια, ενώ το ποσό φτάνει τις 650.000 δολάρια αν κάποιος θέλει να εμφανίζεται στη Σφαίρα για μια ολόκληρη την εβδομάδα. Η μαζική παρουσία της στο Λας Βέγκας και στα social media προσφέρει εντυπωσιακούς αριθμούς ημερήσιων προβολών, με 300.000 άτομα να βλέπουν live τη διαφήμιση στο Λας Βέγκας και άλλα περίπου 4,4 εκατομμύρια να τη βλέπουμε μέσα από τα κοινωνικά δίκτυα.

Αξίζει να σημειωθεί πως μετά την επιτυχία της Σφαίρας στο Λας Βέγκας, ένα σχεδόν πανομοιότυπο κτίριο φαίνεται πως είναι έτοιμο να κατασκευαστεί στο Στράτφορντ του Λονδίνου. Μόνο που εκεί οι κάτοικοι έχουν τις ενστάσεις τους και μένει να δούμε πώς θα εξελιχθεί το συγκεκριμένο θέμα.

Διαβάστε ακόμη: