Ο κύκλος του Κένεθ Φαρίντ στον Παναθηναϊκό AKTOR ολοκληρώθηκε και επίσημα, καθώς η «πράσινη» ΚΑΕ ανακοίνωσε την αποχώρηση του έμπειρου Αμερικανού ψηλού.
Με μια λιτή αλλά θερμή ανάρτηση, ο Παναθηναϊκός αποχαιρέτησε τον «Manimal», ευχαριστώντας τον για την προσφορά και την παρουσία του στην ομάδα.
«Κένεθ Φαρίντ, σε ευχαριστούμε που μοιράστηκες μαζί μας το πάθος και την αφοσίωσή σου. Σου ευχόμαστε τα καλύτερα για το μέλλον, τόσο σε προσωπικό όσο και σε επαγγελματικό επίπεδο, Manimal!», ανέφερε το μήνυμα της ΚΑΕ.
Ο 35χρονος πρώην NBAer εντάχθηκε στους «πράσινους» μέσα στη σεζόν, προσθέτοντας εμπειρία και ενέργεια στη φροντ λάιν της ομάδας. Παρότι η παρουσία του στην Αθήνα δεν είχε μεγάλη διάρκεια, ο Φαρίντ αποτέλεσε μία ακόμη σημαντική προσωπικότητα που φόρεσε τη φανέλα του Παναθηναϊκού.
Ο Φαρίντ έκλεισε τον κύκλο του στους «πράσινους» με απολογισμό 11 αγώνες κανονικής περιόδου στη Stoiximan GBL, όπου κατέγραψε μέσους όρους 6.4 πόντων, 5.5 ριμπάουντ, ενώ είχε 5.8 πόντους και 3.9 ριμπάουντ σε σύνολο 35 ματς στη EuroLeague.
Μετά τις πρόσφατες κινήσεις στο ρόστερ, η αποχώρηση του Αμερικανού έρχεται να προστεθεί στις αλλαγές που πραγματοποιούνται ενόψει της νέας αγωνιστικής περιόδου, με τον Παναθηναϊκό AKTOR να συνεχίζει τον σχεδιασμό του για τη σεζόν 2026-27.
