Η Warner Bros Discovery ξεπέρασε τις εκτιμήσεις για τα κέρδη του γ’ τριμήνου παίρνοντας σημαντική ώθηση από την εισπρακτική επιτυχία της «Barbie».

Η ταινία φαινόμενο με την Μαργκοτ Ρόμπι βοήθησε την εταιρεία να «φτιάξει» τα αποτελέσματά της σε μια περίοδο αρκετά υποτονική για τη διαφημιστική αγορά και εν μέσω απεργιών των σεναριογράφων του Χόλιγουντ.

Παρόλο που οι σεναριογράφοι κατέληξαν σε συμφωνία με τα στούντιο τον Σεπτέμβριο, οι 148 μέρες απεργίας άλλαξαν την κινηματογραφική ατζέντα της βιομηχανίας για το 2024 μειώνοντας σημαντικά το νέο περιεχόμενο προς πώληση.

Η εταιρεία που προέκυψε από την ένωση της WarnerMedia και της Discovery, ανακοίνωσε προσαρμοσμένα βασικά κέρδη ύψους 2,97 δισεκατομμυρίων δολαρίων και ξεπέρασε τις εκτιμήσεις των αναλυτών για 2,92 δισεκατομμύρια δολάρια. Τα συνολικά έσοδα γ’ τριμήνου ύψους 9,98 δισεκατομμυρίων δολαρίων ήταν εντός των προβλέψεων.

Η εταιρεία ανακοίνωσε ελεύθερες ταμειακές ροές ύψους 2,06 δισεκατομμυρίων δολαρίων, έναντι 1,72 δισεκατομμυρίων δολαρίων το προηγούμενο τρίμηνο, καθώς δαπάνησε λιγότερα για την παραγωγή λόγω των απεργιών. Έτσι ξεπέρασε τις προσδοκίες για 1,74 δισεκατομμύρια δολάρια.

Τα αποτελέσματα έθεσαν την εταιρεία «σε τροχιά να ξεπεράσει σημαντικά τα 5 δισεκατομμύρια δολάρια (ελεύθερες ταμειακές ροές) για το έτος και να συμβάλλει στην αποπληρωμή χρέους ύψους σχεδόν 12 δισεκατομμυρίων δολαρίων μέχρι σήμερα», δήλωσε ο CEO Νταβίντ Ζάσλαβ.

Τα έσοδα από τις διαφημίσεις μειώθηκαν κατά 12% στα 1,71 δισεκατομμύρια δολάρια, καθώς οι παγκόσμιες συγκρούσεις και ο πληθωρισμός δημιουργούν ένα κλίμα αβεβαιότητας για τους διαφημιστές.

Διαβάστε ακόμη: