Τηλεδιάσκεψη, για την τουριστική καμπάνια της Ελλάδας τα επόμενα χρόνια είχε ο Γενικός Γραμματέας του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού, Δημήτρης Φραγκάκης, με τα μέλη της Ομοσπονδίας FedHATTA.

Παρουσίαση τoυ σχεδίου της 3ετούς διαφημιστικής καμπάνιας του ΕΟΤ

«Ο ΕΟΤ, για πρώτη φορά, θέτει σε διαβούλευση την προτεινόμενη, μακροπρόθεσμη καμπάνια του στους φορείς και επαγγελματίες του τουρισμού, για τη διαμόρφωση της τελικής καμπάνιας.

Έχει υποχρέωση, άλλωστε, γιατί χωρίς συμπόρευση και σύμπνοια καμία στρατηγική δεν μπορεί να έχει επιτυχία», τόνισε ο Γενικός Γραμματέας του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού, Δημήτρης Φραγκάκης.

Παράλληλα, παρουσίασε τους βασικούς άξονες του 3ετούς στρατηγικού πλάνου του ΕΟΤ για το «νέο αφήγημα του ελληνικού τουρισμού» το οποίο, όπως σημείωσε, επιδεικνύει προσαρμοστικότητα και ευελιξία, και ξεφεύγει από το κλασικό μοντέλο «ήλιος και θάλασσα», δίνοντας έμφαση στην ενδοχώρα και στους ορεινούς όγκους, θεωρώντας όλη τη χώρα ως έναν εν δυνάμει τουριστικό προορισμό και προσωποποιώντας την καμπάνια σε συγκεκριμένα κοινά.

Τόνισε δε ότι θεωρεί σημαντικό, λόγω της ευμετάβλητης κατάστασης  που δημιουργεί η πανδημία, να υπάρχει ένα δυναμικό μοντέλο ανάπτυξης της καμπάνιας, ανάλογα με τις συνθήκες και τις ανάγκες της παγκόσμιας τουριστικής αγοράς.

 

«Είναι ιδιαίτερα θετικό ότι η καμπάνια έχει μακροπρόθεσμο πλάνο, με πρόβλεψη  να διαμορφώνεται σύμφωνα με τις παγκόσμιες εξελίξεις, ότι λαμβάνει υπόψη τις ανάγκες των τουριστών καθώς και ότι αντιμετωπίζει το ταξίδι ως εμπειρία.

Οφείλουμε να αναγνωρίσουμε την καινοτομία του ΕΟΤ να συμβουλεύεται τις απόψεις των φορέων και των επαγγελματιών στη διαμόρφωση της τουριστικής προβολής της Ελλάδας, ώστε να ανταποκρίνεται στις πραγματικές ανάγκες της αγοράς.

Θεωρούμε ότι πρέπει να δοθεί έμφαση στον συνεδριακό τουρισμό, στον θαλάσσιο τουρισμό και στις θεματικές μορφές τουρισμού οι οποίες μπορούν να συμβάλλουν στον δωδεκάμηνο τουρισμό.

 

Πέρα όμως από την τουριστική προβολή, σε επίπεδο τουριστικής πολιτικής,  είναι αναγκαίο να καθοριστούν εγκαίρως από την Πολιτεία ξεκάθαροι, σταθεροί και ορθολογικοί κανόνες.

Τέτοιο που θα διέπουν τα ταξίδια το 2021, από την έναρξη της τουριστικής περιόδου.

Ο  στόχος είναι κοινός και μόνο  μέσα από τη συνεργασία και τις συνέργειες  θα καταφέρουμε να εδραιώσουμε τη θέση της Ελλάδας στον παγκόσμιο τουριστικό χάρτη τα επόμενα χρόνια της τουριστικής ανάκαμψης», επεσήμανε ο πρόεδρος της FedHATTA, Λύσανδρος Τσιλίδης, ευχαριστώντας τον Γενικό Γραμματέα του ΕΟΤ για την παρουσίαση του σχεδίου της καμπάνιας στους εκπροσώπους των τουριστικών και ταξιδιωτικών γραφείων. 

Κατά τη διάρκεια της συζήτησης όλοι οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να καταθέσουν τις απόψεις τους για τον εμπλουτισμό της καμπάνιας  και να μεταφέρουν τον σφυγμό της παγκόσμιας και ευρωπαϊκής επαγγελματικής τουριστικής κοινότητας.