Το ζήτημα του Ρώσου ολιγάρχη Ιβάν Σαββίδη απασχολεί έντονα την ώρα τούτη την κυβέρνηση, υπό την έννοια ότι οι πληροφορίες από διεθνείς κύκλους φέρουν τον μεγαλοεπιχειρηματία – καναλάρχη (Open), ιδιοκτήτη του ΟΛΘ, του ΠΑΟΚ, του Πόρτο Καρράς, του Μακεδονία Παλλάς και πλήθους άλλων εμπορικών και βιομηχανικών δραστηριοτήτων να εντάσσεται σύντομα στο «δεύτερο κύμα ολιγαρχών» στους οποίους θα επιβληθούν κυρώσεις και θα κατασχεθούν περιουσιακά στοιχεία και τραπεζικοί λογαριασμοί!
Αδιαμφισβήτητα η υπόθεση του Ιβάν Σαββίδη δεν είναι απλή, αλλά εξαιρετικά συνθέτη, καθώς ο πρώην στενός φίλος και «συνεργάτης» του Πούτιν, εκλεγμένο μέλος στη Ρωσική Δούμα, θεωρείται – και είναι- πρόσωπο με ισχυρές αναφορές στη Βόρεια Ελλάδα, με επιρροή, παρέμβαση και αποδοχή σε μεγάλα κομμάτια της κοινωνίας και της επιχειρηματικής ζωής, από τον αθλητισμό και το real estate, έως τη βιομηχανία, το εμπόριο και της πάσης φύσης δράσεις στις υποδομές και τα ξενοδοχεία!
Επιπροσθέτως, θα πρέπει να σημειωθούν οι ιδιαίτερες σχέσεις Ιβάν Σαββίδη με πολιτικά κόμματα, πρόσωπα της κεντρικής πολιτικής σκηνής της Βορείου Ελλάδος, Περιφερειάρχες και Τοπικούς Άρχοντες, καθώς επίσης το Άγιον Όρος και την Εκκλησία.
Υπό το πρίσμα τούτο, η υπόθεση Σαββίδη και ο κίνδυνος που ελλοχεύει για την περιουσία του και τους τραπεζικούς του λογαριασμούς από το δεύτερο κύμα διώξεων σε Ρώσους ολιγάρχες, προκαλεί μεγάλο πονοκέφαλο στην κυβέρνηση, η οποία αντιλαμβάνεται τις παρενέργειες και τις πιθανές αντιδράσεις σε επίπεδο κοινωνίας της Βορείου Ελλάδος αλλά και πολιτικής σκηνής, μετά από μια τυχόν δέσμευση της περιουσίας του αφεντικού της λαοφιλούς ποδοσφαιρικής ομάδας του ΠΑΟΚ, μεγαλομέτοχο του Λιμένα Θεσσαλονίκης και ιδιοκτήτη του τηλεοπτικού Open.
Για το λόγο αυτό επεξεργάζεται όπως μου λένε ένα Plan B’, χωρίς να διευκρινίζεται για τι πρόκειται ή τι ενέργειες αφορά, την ίδια στιγμή που ο Σαββίδης, κατόπιν και της πίεσης του Αμερικανικού παράγοντα ψάχνει να «παρκάρει» έστω εικονικά, τις μετοχές του Open σε φίλα διακείμενο επιχειρηματία, ενώ συζητάει με 2 funds, ένα αμερικανικό και ένα βρετανικό (σκωτσέζικο) την πώληση του 67% του ΟΛΘ, χωρίς ωστόσο να έχει επέλθει συμφωνία!