Το 18-θέσιο τύπου S-512 τζετ της Spike Aerospace θα φτάνει αρχικά κοντά στην ταχύτητα του Concorde της Supersonic – ήτοι Μαχ 1,6 ή 1600 χλμ/ώρα – όταν κυκλοφορήσει το 2028, όντας έτσι σε θέση να πραγματοποιεί υπερατλαντικές πτήσεις σε περίπου 3,5 ώρες.

Ωστόσο, η εταιρεία έχει μεγάλα σχέδια για να αυξήσει την ταχύτητα σε Μαχ 3,2 και να μειώσει τον χρόνο της πτήσης σε μόλις 90 λεπτά.

Ο ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Spike Aerospace, Βικ Καχόρια, δήλωσε στην Telegraph: «Από τις απαρχές του χρόνου, οι άνθρωποι ήθελαν να ταξιδεύουν σε προορισμούς γρηγορότερα. Είτε αυτό σημαίνει ταξίδια με καμήλα αντί με τα πόδια, είτε να διασχίζουν τον Ατλαντικό σε 6 ώρες αντί να περνάνε τέσσερις εβδομάδες σε ατμόπλοιο. Το να πηγαίνεις σε μέρη ταχύτερα σημαίνει ότι έχεις περισσότερες ευκαιρίες».

Αθόρυβη τεχνολογία

«Αλλά φανταστείτε μια πτήση διάρκειας έξι ωρών να γίνεται διάρκειας τριών. Αυτό προσφέρει το υπερηχητικό ταξίδι».

Μία από τις αναβαθμίσεις του μοντέλου της Spike σε σύγκριση με το Concorde είναι η εξαιρετικά αθόρυβη τεχνολογία.

Υπερηχητικό αεροσκάφος

«Το Concorde ήταν υπερβολικά θορυβώδες», λέει ο κ. Καχόρια. «Οι περισσότερες συνομιλίες μεταξύ δύο επιβατών κυμαίνονται μεταξύ 65 και 75 ντεσιμπέλ και το επίπεδο του θορύβου στην καμπίνα βρίσκεται περίπου στα 85 ντεσιμπέλ.

«Στα αεροσκάφη χωρίς παράθυρο θα φτάνει περίπου στα 60 ντεσιμπέλ, αρκετά χαμηλότερα από τον ήχο μιας συνομιλίας. Ετσι, δεν θα χρειάζονται πλέον ωτασπίδες».

Μέρος αυτής της μείωσης θορύβου θα είναι εφικτή λόγω του σχεδιασμού της καμπίνας, η οποία δεν θα διαθέτει παράθυρα. Αντ ‘αυτού, θα υπάρχουν δύο μεγάλες οθόνες και στις δύο πλευρές, οι οποίες θα εμφανίζουν πανοραμικές φωτογραφίες ή θα χρησιμοποιούνται για παρουσιάσεις.

Ο πολυτελής σχεδιασμός του αεροσκάφους θα περιλαμβάνει – πέρα από τις παραδοσιακές θέσεις και τα τραπεζάκια – κρεβάτια και συνεδριακά τραπέζια.

Η εταιρεία έχει επίσης δεσμευτεί να προσφέρει πτήσεις μηδενικού άνθρακα έως το 2040

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Radar.gr.