H Space Hellas υλοποίησε έργο στο Δήμο Ιωαννιτών που αφορά στην ομαλή μετάβαση του Δήμου από την παραδοσιακή τηλεφωνία σε μια σύγχρονη, προηγμένη, κεντρική πλατφόρμα ενοποιημένης επικοινωνίας (Unified Communication Systems, UC), της κατασκευάστριας εταιρείας Cisco.

Το έργο που υλοποίησε η Space Hellas περιλάμβανε την προμήθεια εξοπλισμού και υπηρεσιών για την υποστήριξη των αναγκών τηλεφωνίας του προσωπικού, σε όλα τα κτίρια του Δήμου, με σκοπό τον ψηφιακό εκσυγχρονισμό των υποδομών του, ώστε να παρέχει ταχύτερη και καλύτερη εξυπηρέτηση στους πολίτες, μεταδίδει το ΑΠΕ-ΜΠΕ. Ο εξοπλισμός διαθέτει πιστοποιήσεις που διασφαλίζουν τα δεδομένα και τις επικοινωνίες, ενώ ταυτόχρονα υποστηρίζει τα πιο πρόσφατα πρωτόκολλα ελέγχου ταυτότητας, κρυπτογράφησης και επικοινωνίας.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, το σύστημα παρέχει αναβαθμισμένες δυνατότητες οι οποίες ενισχύουν πρωτίστως τη συνεργασία μεταξύ των δομών του Δήμου, με αποτέλεσμα την αύξηση της παραγωγικότητας των υπαλλήλων και συμβάλλει στην καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών, παρέχοντας απομακρυσμένη εξυπηρέτηση για τις διαδικασίες που είναι εφικτό να πραγματοποιηθούν εξ΄ αποστάσεως, γεγονός που συμβάλλει τόσο στην ταχύτητα εξυπηρέτησης, όσο και στη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος, ελαχιστοποιώντας τις μετακινήσεις των πολιτών που ζουν εκτός κέντρου.

Η λύση προτάθηκε έπειτα από σχετική μελέτη για να παρέχει εκτεταμένες δυνατότητες στην υποστήριξη μετακινούμενων και απομακρυσμένων εργαζομένων σε περίπτωση υγειονομικής κρίσης, σε περίπτωση κινδύνου υγείας του υπαλλήλου, καθώς και σε περιπτώσεις υπαλλήλων με μόνιμα ή πρόσκαιρα προβλήματα υγείας, όπως ορίζει ο νέος νόμος 4807/2021 (πολύ-τοποθεσιακή τηλεργασία, ελεύθερη τηλεργασία, κινούμενη τηλεργασία, απομακρυσμένη τηλεργασία), με γνώμονα τη μέγιστη απόδοση του εργαζόμενου για την απρόσκοπτη εξυπηρέτηση του δημότη, την εξοικονόμηση χρόνου μετακίνησης και την εξοικονόμηση πόρων.

Ο Δήμος στοχεύοντας να επεκτείνει τις υπηρεσίες του σε όσο δυνατόν περισσότερους πολίτες και επισκέπτες, θα διευρύνει το νέο σύστημα τηλεφωνίας, τα επόμενα χρόνια, με εφαρμογή τηλε-εξυπηρέτησης που περιλαμβάνει πολλαπλά κανάλια επικοινωνίας, ώστε να εξυπηρετούνται και τα άτομα που ανήκουν σε ευαίσθητες ομάδες, (ΑμεΑ και φροντιστές, μονογονεϊκές οικογένειες, πολίτες τρίτης ηλικίας), σύμφωνα με την ίδια ανακοίνωση.

Διαβάστε ακόμη: