Δεν είναι απλώς ένα χαρτί ή μια ηλεκτρονική κάρτα. Το εισιτήριο διαρκείας αποτελεί δέσμευση, μια μόνιμη υπενθύμιση ότι ο οπαδός θα σταθεί δίπλα στην ομάδα του όλη τη χρονιά. Για πολλούς μπαίνει στα «πάγια έξοδα» του φθινοπώρου, όπως τα σχολικά των παιδιών. Η αγορά του είναι περισσότερο μια δήλωση πίστης, παρά απλώς μια θέση στο γήπεδο.

Ολυμπιακός: Διπλό sold–out σε ποδόσφαιρο και μπάσκετ

Η ΠΑΕ Ολυμπιακός ανακοίνωσε εξάντληση διαρκείας για το 2025/26, με εκτιμήσεις που ανεβάζουν τον αριθμό πάνω από 18.000. Μόνο κάποιες VVIP κάρτες απομένουν σε ειδικές περιπτώσεις.
Η ζήτηση «μεταφέρθηκε» και στο ΣΕΦ: τα 7.118 εισιτήρια μπάσκετ έγιναν καπνός, η ΚΑΕ άνοιξε άλλες 400 θέσεις και κι αυτές έφυγαν σε χρόνο ρεκόρ.

Παναθηναϊκός: Η επιστροφή στη Λεωφόρο απογείωσε τα νούμερα

Με την ποδοσφαιρική ομάδα να γυρίζει στη φυσική της έδρα, η διάθεση ήταν εκρηκτική: περίπου 10.000 διαρκείας στο «Απόστολος Νικολαΐδης».
Στο μπάσκετ, το sold–out ήρθε πιο γρήγορα από ποτέ: 15.000 εισιτήρια εξαφανίστηκαν σε μόλις 48 ώρες.

ΠΑΟΚ: Το «100άρι» γενέθλιο σεζόν

Η Τούμπα αποδεικνύεται σταθερά μια από τις πιο δυνατές βάσεις διαρκείας. Για τη χρονιά των 100 χρόνων, έχουν διατεθεί περίπου 16.200 κάρτες, με την πορεία προς το sold–out να θεωρείται δεδομένη.

ΑΕΚ & Άρης: Πιστοί πυρήνες

  • ΑΕΚ: Ήδη πάνω από 11.000 διαρκείας στο OPAP Arena από την πρώτη περίοδο ανανεώσεων.

  • Άρης (μπάσκετ): Περίπου 2.700 κάρτες διατέθηκαν στην αρχική φάση, σημάδι δυνατής τοπικής στήριξης στη νέα διοίκηση του Ρίτσαρντ Σιάο.

Τι δείχνουν οι αριθμοί

  • Η σπανιότητα θέσεων (λόγω χωρητικότητας ή απαιτήσεων UEFA) οδηγεί σε ταχύτατη εξάντληση.

  • Το μοντέλο προτεραιότητας για τους παλιούς κατόχους ενισχύει τη ρευστότητα και τη δέσμευση.

  • Η αγωνιστική προοπτική και η συμμετοχή σε Ευρώπη λειτουργούν ως καταλύτες ζήτησης.

Διαβάστε ακόμη: