Δεν είναι λίγα τα ζευγάρια που επισημοποιούν την σχέση τους στο Instagram, ποστάροντας φωτογραφίες τους στο κοινωνικό δίκτυο, εκφράζοντας την αγάπη τους.

Ωστόσο, πλέον, τα ζευγάρια ακολουθούν μία νέα τάση για να δημοσιοποιήσουν τη σχέση τους στο Instagram.

Η νέα μόδα είναι «boyfriend soft launch».

Ο όρος προέρχεται από τον χώρο του μάρκετινγκ και αφορά τα προϊόντα που έχουν αρχίσει να διαφημίζονται αλλά δεν είναι ακόμα έτοιμα για την αγορά.

Το soft launch μπορεί να γίνει μέσω μια φωτογραφίας ή μέσω ενός ταγκ.

«Τα κορίτσια θα ποστάρουν μία φωτογραφία από ένα εστιατόριο, το πρόσωπο του αγοριού δεν θα φαίνεται και ενώ το εστιατόριο θα γίνει tag, εκείνος θα μείνει στην απέξω. Τα αγόρια από την άλλη, θα ποστάρουν μία φωτογραφία του εαυτού τους και θα ταγκάρουν την κοπέλα σε αυτή ή στην περιγραφή από κάτω», είπε η digital marketer, Jenna Fischer, μιλώντας για το soft launch σε ένα TikTok video που έγινε viral, το soft launch είναι διαφορετικό για τα δύο φύλα.

Η νέα τάση φαίνεται να δημιουργεί μυστήριο, κάνοντας τους ακολούθους να αναρωτιούνται ποιος είναι ο άνθρωπος δίπλα σας.

«Δεν είναι απλώς αυτό που πρέπει να κάνεις αυτή την περίοδο αν έχεις μια καινούρια σχέση, αλλά και το λογικό», λέει η 26χρονη Iris sto Refinery 29 για τη δική της εμπειρία. «Έκανα soft launch έναν μήνα μετά την αρχή της σχέσης μου. Μάλιστα, στα stories μου δεν φαινόταν ποτέ το αγόρι μου, ούτε καν κάποιο δικό του αντικείμενο. Τις πρώτες ημέρες ήθελα τόσο πολύ να το μοιραστώ με φίλους και γνωστούς τον ενθουσιασμό μου, αλλά συγκρατήθηκα. Δεν ήθελα να το ανακοινώσω και μετά να χωρίσω».

Η 20 χρονη Evie, θεωρεί το soft launching κάτι πολύ θετικό και θεμιτό, ενώ «βάζει στο παιχνίδι» έναν ακόμα παράγοντα, αυτόν του πρώην. «Είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να ενημερώσεις τους ανθρώπους, χωρίς να γίνεσαι διαχυτικός ή έξτρα αποκαλυπτικός. Επιπλέον, ο πρώην σύντροφός μου και οι δικοί του με ακολουθούν ακόμα στο Instagram, οπότε αυτός ήταν ο καλύτερος τρόπος για να δείξω σε όλους ότι έχω προχωρήσει».