Μπορεί πολύ πρόσφατα η Belterra του Ιβάν Σαββίδη να εξαγόρασε το 66% της εταιρίας η οποία κατέχει το 67% των μετοχών του ΟΛΘ, ωστόσο η κατάσταση στον Λιμένα Θεσσαλονίκης μεταξύ του Ρώσου επιχειρηματία και των συνεταίρων του Γάλλων και Γερμανών, που κατέχουν ακόμη το 34% των μετοχών, παραμένει εκρηκτική!
Γάλλοι και Γερμανοί λόγω τεχνογνωσίας αλλά και επειδή έτσι έλεγε ο διαγωνισμός θέλουν να κάνουν κουμάντο.
Οι σχέσεις με τον Σαββίδη υπό αυτή την έννοια έχουν καταστεί πλέον οριακές.
Οι πληροφορίες λένε πως πάλι οι Γάλλοι πριν από μερικές εβδομάδες συνομίλησαν με ξένους επενδυτές, είτε για να αγοράσουν τις μετοχές στο σύνολό τους είτε μόνο τις δικές τους και των Γερμανών και να αποχωρήσουν.
Η εξέλιξη αυτή προκάλεσε αναστάτωση στο επιτελείο του Ροστόφ, όπου αποφασίσθηκε να γίνει τελική κίνηση για την απόκτηση και του εναπομείναντος ποσοστού 34% που κατέχουν Γάλλοι και Γερμανοί!
Ως γνωστόν, πίσω από τον αρχικό σχεδιασμό για την απόκτηση του ΟΛΘ βρισκόταν ο Ιβάν Σαββίδης και τα ρωσικά κέντρα εξουσίας που θέλουν να ελέγξουν ευρωπαϊκά λιμάνια και πρόσβαση στην Μεσόγειο.
Και ο Σαββίδης είναι εκείνος που διασφάλισε την χρηματοδότηση μέσω της Gazprom Bank, η οποία δανειοδότησε Γάλλους και Γερμανούς με εγγύηση τις μετοχές του ΟΛΘ χωρίς οι «μέτοχοι» να βάλουν ούτε ένα ευρώ.
Υπό αυτό το πρίσμα απόλυτα ηλεγμένες πηγές διαβεβαιώνουν ότι ο Ιβάν Σαββίδης ήρθε σε συμφωνία με Γάλλους και Γερμανούς να αποκτήσει τα ποσοστά τους αγοράζοντας τα δάνεια από την Gazprom Bank!
Έτσι θα κατέχει μόνος του το 100% της εταιρίας που ελέγχει το 67% του ΟΛΘ, γεγονός που του δίνει τη δυνατότητα πρόσβασης στο ταμείο των 100 εκατ. ευρώ του Λιμένα Θεσσαλονίκης καθώς και τον πρώτο λόγο να επιλέξει τον ανάδοχο για τον προβλήτα 6, διαγωνισμό 130 εκατ. ευρώ συν ΦΠΑ, όπου φημολογείται ότι υπάρχει προσυμφωνία με ισχυρό επιχειρηματία.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Radar.gr.