Στην υπογραφή συμφωνιών για την αγορά δύο επιπλέον Ιαπωνικών πλοίων τύπου Newcastlemax και Capesize, με το συνολικό κόστος απόκτησης να ανέρχεται στα περίπου 69 εκατ. δολάρια προχώρησε η εισηγμένη στο NASDAQ, Seanergy Maritime Holdings Corp.

Το πλοίο Newcastlemax κατασκευάστηκε το 2013 στο ναυπηγείο Imabari Shipbuilding Co. και έχει μεταφορική ικανότητα 207.851 dwt. Το πλοίο θα μετονομαστεί σε M/V Meiship. Το δε πλοίο τύπου Capesize κατασκευάστηκε το 2011 στο ναυπηγείο Mitsui SB και έχει μεταφορική ικανότητα 178.459 dwt. Το πλοίο αυτό θα ονομαστεί M/V Blueship και θα αποκτηθεί μέσω bareboat ναύλωσης διάρκειας έξι μηνών, με υποχρέωση αγοράς στο τέλος της περιόδου.

Η χρηματοδότηση της αγοράς θα γίνει μέσω συνδυασμού ταμειακών διαθεσίμων και τραπεζικού δανεισμού, με την παραλαβή των πλοίων να αναμένεται εντός του πρώτου τριμήνου του 2025.

Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Seanergy, Σταμάτης Τσαντάνης, δήλωσε:

«Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε την προσθήκη δύο Ιαπωνικών πλοίων υψηλών προδιαγραφών στον στόλο μας. Με την προσθήκη αυτών των πλοίων, ο στόλος μας θα αριθμεί πλέον 21 πλοία τύπου Capesize και Newcastlemax, με συνολική χωρητικότητα πάνω από 3,8 εκατ. dwt, ενισχύοντας το ανταγωνιστικό μας πλεονέκτημα στον τομέα των μεγάλων φορτηγών πλοίων» και προσέθεσε:

«Η παράδοση των πλοίων πριν από την έναρξη του δευτέρου τριμήνου αναμένεται να μας επιτρέψει να επωφεληθούμε από τις βελτιωμένες συνθήκες της αγοράς, όπως αντικατοπτρίζεται στα επίπεδα τιμών των μελλοντικών συμβολαίων ναύλων (FFA). Παρά τις εποχιακές διακυμάνσεις, παραμένουμε αισιόδοξοι για τις προοπτικές του κλάδου των Capesize, χάρη στις ισχυρές θεμελιώδεις δυνάμεις της αγοράς και τη σταθερά αυξανόμενη παγκόσμια ζήτηση πρώτων υλών.»

Ο στόλος της εταιρείας αποτελείται από 19 πλοία, εκ των οποίων 1 είναι Newcastlemax και 18 είναι Capesize, με συνολική χωρητικότητα 3.417.608 dwt και μέση ηλικία στόλου 13,8 έτη. Με τις νέες προσθήκες, ο στόλος της Seanergy θα ανέρχεται σε 21 πλοία, με συνολική χωρητικότητα 3.803.918 dwt.

Διαβάστε ακόμη: