Η Regent ανακοίνωσε ένα νέο, πλήρως ηλεκτρικό ιπτάμενο όχημα, το αποκαλούμενο «seaglider», για πτήσεις σε παράκτιες διαδρομές που διαχειρίζονται αερογραμμές, εταιρείες ferry και κυβερνήσεις.
Σύμφωνα με την εταιρεία, το πλήρως ηλεκτρικό ιπτάμενο όχημα συνδυάζει την ταχύτητα, άνεση και τα συστήματα πλοήγησης ενός αεροσκάφους με τα πλεονεκτήματα που συνεπάγεται ένα πλοίο. Όπως υποστηρίζεται, θα μπορεί να μεταφέρει επιβάτες και φορτία σε απόσταση 290 χλμ, με ταχύτητα 290 χλμ/ ώρα, αξιοποιώντας τις υπάρχουσες λιμενικές υποδομές.
Το seaglider, σύμφωνα πάντα με τους δημιουργούς του, μπορεί να λειτουργεί σε μια σειρά από διαφορετικά modes, επιτρέποντας ασφαλή λειτουργία σε διάφορα περιβάλλοντα. Όταν φύγει από ένα λιμάνι, αρχικά λειτουργεί σε χαμηλές ταχύτητες (30- 70 χλμ ώρα) σαν ιπτάμενο δελφίνι. Όταν βγει στα ανοιχτά, απογειώνεται και κινείται σε ταχύτητες 70-290 χλμ ώρα) παραμένοντας σχετικά κοντά στην επιφάνεια του νερού. Η ασφάλεια πτήσης σε αυτά τα χαμηλά ύψη διασφαλίζεται χρησιμοποιώντας ένα εξελιγμένο σύστημα πλοήγησης.
Παρόμοια με χόβερκραφτ, τα seagliders πετούν πάνω σε ένα «μαξιλάρι» αέρα που δημιουργείται ανάμεσα στα φτερά και το νερό. Το αεροδυναμικό πλεονέκτημα αυτού του «ground effect», σε συνδυασμό με τη μικρή απόσταση από μια ασφαλή προσθαλάσσωση, του δίνουν πολύ μεγαλύτερη εμβέλεια από ένα ηλεκτρικό αεροσκάφος.
Σύμφωνα με τον Μαρκ Κούμπαν, ιδιοκτήτη των Dallas Mavericks και επενδυτή, η αποδοτικότητα των παράκτιων μεταφορών θα «εκατονταπλασιαζόταν» χάρη στη Regent. «Η ιδέα της μεταφοράς μεταξύ δύο παράκτιων σημείων προκαλεί πάντα στρες. Η Regent τα αλλάζει όλα αυτά και το κάνει γρήγορο και εύκολο».
«Έξι φορές πιο γρήγορα από το πλοίο»
Οι ιδρυτές είναι βέβαιοι ότι τα seagliders θα επωφεληθούν επίσης από την πρόοδο της τεχνολογίας των μπαταριών τα επόμενα χρόνια, κάτι που θα τους επιτρέψει να υπερδιπλασιάσουν το βεληνεκές τους σε 500 μίλια.
Προς το παρόν, είναι ικανοποιημένοι που μπορούν να αντλήσουν την αξιοσέβαστη ταχύτητα (για θαλάσσια σκάφη) 180 μιλίων την ώρα για εμβέλεια 180 μιλίων, η οποία είναι αρκετή για διαδρομές όπως η Νέα Υόρκη προς τα Χάμπτονς ή από το Λος Άντζελες στη Σάντα Μπάρμπαρα, για παράδειγμα.
Παρά τις πολυπλοκότητες του υβριδικού χαρακτήρα του, η REGENT θέτει το seaglider ως μια σχετικά χαμηλού κόστους λειτουργική επιλογή. Η χρήση ηλεκτρικών κινητήρων, που έχουν λιγότερα κινούμενα μέρη από αυτά εσωτερικής καύσης, είναι ένας σημαντικός παράγοντας για να διατηρηθεί το κόστος σε χαμηλά επίπεδα.