Ένας στους δύο πολίτες της χώρας έβλεπε τηλεόραση μεταξύ 9.00 και 11.00 το βράδυ την περίοδο της πρώτης καραντίνας. Η αύξηση τηλεθέασης κατά 22 λεπτά, κατά μέσο όρο, την περίοδο του πρώτου κύματος της πανδημίας και του lockdown, δηλαδή από την τελευταία εβδομάδα του Φεβρουαρίου έως και τις 4 Μαΐου, πιστοποιεί με τον καλύτερο τρόπο γιατί η ελεύθερη τηλεόραση αποτελεί τον καλύτερο σύμμαχο της κυβέρνησης στην επικοινωνιακή της τακτική την κρίσιμη περίοδο της πανδημικής κρίσης. Τα στοιχεία δόθηκαν από την εταιρία μέτρησης τηλεθέασης Nielsen στο ετήσιο yearbook της τηλεοπτικής αγοράς. Φαίνεται πως η Ελλάδα βρίσκεται στην κορυφή των χωρών όπου αυξήθηκε η τηλεθέαση στην καραντίνα, συγκεκριμένα στη δεύτερη θέση, κάτω από τη Σερβία. 7,75 ώρες κατά μέσο όρο είδαν οι Σέρβοι την τελευταία εβδομάδα της καραντίνας, 6,9 ώρες οι Έλληνες την προτελευταία εβδομάδα. Στην τρίτη θέση βρέθηκε η Κροατία με 6,4 ώρες ημερήσιας τηλεθέασης και στην τέταρτη θέση η Ιταλία με 5,8 ώρες. Τα νούμερα αφορούν το σύνολο του τηλεοπτικού κοινού. Κατά μέσο όρο, ολόκληρη την περίοδο των δυόμισι μηνών η μέση ημερήσια τηλεθέαση ήταν 294 λεπτά, δηλαδή 4,9 ώρες! Η υψηλότερη τηλεθέαση εντοπίστηκε τις βραδινές ώρες, όπου ένας στους δύο πολίτες παρακολουθούσε τηλεόραση. Η θεαματικότητα εκείνες τις ώρες κατέγραψε έως και 79% στις επιμέρους ηλικιακές ομάδες. Στις γυναίκες άνω των 55 ετών η μέση τηλεθέαση την περίοδο της καραντίνας έφτασε τις 7,7 ώρες ημερησίως και στους άνδρες τις 6,6 ώρες ημερησίως. Μεγάλη αύξηση καταγράφηκε και στα παιδιά ηλικιών 4 – 17 ετών, καθώς η τηλεθέαση από τις 2,46 ώρες έφτασε τις 2,6 ώρες κάθε ημέρα.
MEDIA
«Σάρωσε» στην καραντίνα η τηλεόραση
Ένας στους δύο πολίτες της χώρας έβλεπε τηλεόραση μεταξύ 9.00 και 11.00 το βράδυ την περίοδο της πρώτης καραντίνας. Η αύξηση τηλεθέασης κατά 22 λεπτά, κατά μέσο όρο, την περίοδο του πρώτου κύματος…