Αύξηση 20% στις διεθνείς αεροπορικές αφίξεις καταγράφηκε τον Ιούλιο στα αεροδρόμια του Νοτίου Αιγαίου σε σχέση με τον ίδιο μήνα του 2019.
Ειδικότερα σύμφωνα με στοιχεία της Πρωτοβουλίας Νοτίου Αιγαίου για τον Τουρισμό οι απευθείας διεθνείς αφίξεις τον προηγούμενο μήνα ξεπέρασαν το 1 εκατ. Αναλυτικά, τα ποσοστά αύξησης ανά διεθνή αερολιμένα διαμορφώθηκαν για τη Σαντορίνη στο 65%, για τη Μύκονο στο 31%, για τη Ρόδο στο 13% και για την Κω στο 8%.
Υπήρχαν δε μέρες μέσα στον Ιούλιο που δεν είχαν προηγούμενο για τα διεθνή αεροδρόμια του Νοτίου Αιγαίου, που υποδέχθηκαν ρεκόρ επισκεπτών. Ενδεικτικά, το αεροδρόμιο Διαγόρας της Ρόδου υποδέχθηκε περίπου 40.000 διεθνείς επιβάτες τα σαββατοκύριακα, που είναι ημέρες αιχμής, χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα.
Το αεροδρόμιο της Κω είχε μέρα που εξυπηρέτησε περισσότερους από 10.000 επισκέπτες από το εξωτερικό και τα μικρότερα αεροδρόμια της Μυκόνου και της Σαντορίνης πάνω από 6.000 και 7.000, αντίστοιχα. Πάντως, από την αρχή της τουριστικής περιόδου οι προορισμοί του Νοτίου Αιγαίου βρίσκονται ψηλότερα από τις επιδόσεις της τελευταίας κανονικής χρονιάς κατά ένα μέσο όρο που φτάνει, από τις 27 Μαρτίου μέχρι το τέλος Ιουλίου, το 13%. Συνολικά περισσότεροι από 3 εκατ. επισκέπτες από το εξωτερικό έχουν επισκεφθεί μέχρι τις 31 Ιουλίου τις Κυκλάδες και τα Δωδεκάνησα, όσοι περίπου αφίχθησαν στα αεροδρόμια του Νοτίου Αιγαίου κατά τη διάρκεια όλης της περσινής τουριστικής περιόδου.
Σε επίπεδο αγορών η Βρετανία παραμένει η μεγαλύτερη αγορά για την Ρόδο, ξεπερνώντας τη Γερμανία, που βρίσκεται στη δεύτερη θέση, ενώ αισθητή έκαναν την παρουσία τους οι Ιταλοί στο νησί των Ιπποτών τον Ιούλιο, καθώς αναδείχθηκαν τέταρτη αγορά μετά τους Πολωνούς. Αντιστοίχως και στην Κω, η Γερμανία παραμένει σταθερά η δημοφιλέστερη αγορά, ακολουθούμενη από τη Βρετανία, με τους Ιταλούς να κάνουν την είσοδό τους στις πέντε κορυφαίες αγορές για το νησί του Ιπποκράτη. Για τη Μύκονο, μεγαλύτερο ακόμα μερίδιο σημείωσαν οι Ιταλοί παραμένοντας η πρώτη αγορά για το νησί, με τους Γάλλους να σημειώνουν επίσης αύξηση ανεβαίνοντας στη δεύτερη θέση. Επίσης, στην πρώτη θέση και για την Σαντορίνη βρέθηκε η ιταλική αγορά, ξεπερνώντας, για πρώτη φορά φέτος, τη βρετανική.
Πώληση του ξενοδοχείου Sheraton Rhodes Resort στο ισπανικό επενδυτικό fund Azora
Η τουριστική ζήτηση για τα νησιά του Νοτίου Αιγαίου εντείνει το επενδυτικό ενδιαφέρον από ελληνικούς και ξένους ομίλους για νέα επιχειρηματικά σχέδια στον ξενοδοχειακό κλάδο. Ενδεικτική είναι η περίπτωση της πώλησης του ξενοδοχείου Sheraton Rhodes Resort από την Εταιρεία Ελληνικών Ξενοδοχείων ΛΑΜΨΑ Α.Ε. στο ισπανικό επενδυτικό fund Azora. Όπως ανέφερε σχετικά η ΛΑΜΨΑ η πώληση αυτή αποτελεί στρατηγική κίνηση της, η οποία σκοπεύει στην επικέντρωση της σε κεντρικά ξενοδοχεία πόλεων και την ενίσχυση της θέσης της τόσο επιχειρηματικά όσο και κεφαλαιακά. Η Λάμψα συνεχάρη τους νέους επενδυτές για την αγορά τους ευχόμενη κάθε επιτυχία για την επένδυση αυτή που είναι και ψήφος εμπιστοσύνης στον ελληνικό νησιωτικό τουρισμό.