Το διάσημο λογότυπο των θρυλικών Rolling Stones με την κόκκινη γλώσσα στο μαύρο φόντο, πρόκειται να αλλάξει σύντομα.

Σύμφωνα με ξένα δημοσιεύματα, ο λόγος που κρύβεται πίσω από την «μεγάλη αλλαγή» είναι ο Τσάρλι Γουάτς, ο ντράμερ της μπάντας, που έφυγε από την ζωή στις 24 Αυγούστου σε ηλικία 80 ετών.

Μπορεί να είναι εικόνα 1 άτομο και κουστούμι

Για να τιμήσουν λοιπόν, την μνήμη του, τα υπόλοιπα μέλη της μπάντας, Μικ Τζάγκερ, Κιθ Ρίτσαρντς και Ρόνι Γουντ αποφάισαν να αλλάξουν το χρώμα της «διάσημης γλώσσας» από κόκκινο σε μαύρο ως ένδειξη πένθους.

Το νέο λογότυπο θα παρουσιαστεί για πρώτη φορά στο κοινό στις οθόνες κατά την διάρκεια της επερχόμενης παγκόσμιας περιοδείας, που ετοιμάζει το συγκρότημα. Επίσης, θα χρησιμοποιηθεί στα προϊόντα, που θα κυκλοφορήσει η μπάντα στο εξής.

Τα μέλη του συγκροτήματος δεν κατάφεραν να παραβρεθούν στην κηδεία του αγαπημένου τους φίλου στο Ντέβον της νοτιοδυτικής Αγγλίας, λόγω των περιορισμών, που επιβάλλει η πανδημία του κορωνοϊού. Ωστόσο, ο Σαμ Κάτλερ -πρώην διευθυντής περιοδείας των Rolling Stones- ανέφερε πως «κάτι τέτοιο θα επιθυμούσε έτσι και αλλιώς και ο ίδιος ο Τσάρλι, αφού μισούσε την φασαρία».

Η πιο διάσημη γλώσσα στον κόσμο

Υπάρχουν brands που έχουν ταυτιστεί στη συνείδηση όλων μας με το κόκκινο χρώμα. Αν παρατηρήσετε κάτι για τις μάρκες που χρησιμοποιούν κόκκινο, συνήθως δηλώνουν τον ενθουσιασμό, τη διασκέδαση και το πάθος. Μερικά από τα λογότυπα αυτά είναι πολύ εντυπωσιακά και έχουν αποκτήσει μεγάλη δημοτικότητα σε όλο τον κόσμο, άλλα πάλι, «βγάζουν γλώσσα» όπως το κόκκινο «ασεβές» και προκλητικό λογότυπο των Rolling Stones, γνωστό ως η «Γλώσσα». Το οποίο δεν χρειάστηκε καν να ακολουθείται από το όνομα του συγκροτήματος ή να παρουσιαστεί με μια συγκεκριμένη γραμματοσειρά. Στην πραγματικότητα αυτό συμβαίνει όταν ένα λογότυπο (όπως στη φωτο), δείχνει ξεκάθαρα ότι μεταφέρει τη δύναμη του μηνύματος. Αυτό ακριβώς είναι το τέλειο παράδειγμα για το πώς ένα καλά σχεδιασμένο λογότυπο, από μόνο του, μπορεί να μεταφέρει θαυμάσια ένα μήνυμα, στην προκειμένη περίπτωση του συγκροτήματος, χωρίς να ακολουθείται από το όνομα του.

Το λογότυπο αυτό στο album των Rolling Stones που σχεδίασε ο John Pasche το 1970, εξακολουθεί ακόμη και σήμερα, να αντιπροσωπεύει το υπερβατικό και επαναστατικό πνεύμα του ροκ συγκροτήματος και βέβαια, το πάθος και τη ζωτικότητα τους, που βρίσκονται στις συνθέσεις των ανεπανάληπτων μουσικών τους έργων.