Η ετήσια λίστα του Forbes κυκλοφόρησε και μέσα από αυτή δεν θα μπορούσε να λείπει η Ριάνα.
Η σταρ απέδειξε πως φέτος είναι η χρονιά της, καθώς το ένα ευχάριστο νέο διαδέχεται το άλλο. Μετά την ανακοίνωση ότι περιμένει το πρώτο της παιδί με τον αγαπημένο της, Asap Rocky, η τραγουδίστρια κατάφερε να γίνει η πρώτη δισεκατομμυριούχος των Μπαρμπέιντος, αλλά και η πιο πλούσια γυναίκα μουσικός.
Στα 34 της χρόνια, κατέκτησε τη θέση 1.729 ανάμεσα στους πιο πλούσιους ανθρώπους του κόσμου, με τις εταιρείες της, Fenty Beauty και Savage X Fenty Lingerie να έχουν εκτοξεύσει την περιουσία της στα 1,7 δισ. δολάρια.
Βέβαια, η Ριάνα δεν είναι το μόνο «μεγάλο» όνομα από τη βιομηχανία του θεάματος που κάνει ντεμπούτο στη φετινή λίστα του Forbes .Ο σκηνοθέτης του «Άρχοντα των Δαχτυλιδιών», Πίτερ Τζάκσον, του οποίου η περιουσία ανέρχεται στα 1,5 δισ. δολάρια, έγινε δισεκατομμυριούχος τον Νοέμβριο, όταν πούλησε το μερίδιό του από το κατάστημα ψηφιακών ταινιών «Weta» στην Unity Software για περίπου 975 εκατομμύρια δολάρια.
Και ενώ το όνομα Λεονίντ Ραντβίνσκι, που διαθέτει περιουσία ύψους 1,2 δισ. δολαρίων μπορεί να μην είναι γνωστό, σίγουρα όλοι ξέρουν την πλατφόρμα που έχει ιδρύσει. Πρόκειται για το OnlyFans, το οποίο τα τελευταία χρόνια έχει γνωρίσει μεγάλη επισκεψιμότητα παγκοσμίως.
Στα σκαριά δημόσια εγγραφή
Η τελευταία ειδικά αναμένεται να αποφέρει νέα κέρδη στα ταμεία του ινδάλματος της ποπ αν λάβουμε υπόψη πως, σύμφωνα με δημοσίευμα του πρακτορείου Bloomberg, η Savage X Fenty έχει στα σκαριά δημόσια εγγραφή στο χρηματιστήριο με εκτιμώμενη αξία στα 3 δισ. δολάρια. Μάλιστα, το IPO δεν αποκλείεται να δρομολογηθεί μέσα στη χρονιά.
Μέσα σε μόλις τέσσερα χρόνια το brand πέτυχε να κερδίσει το γυναικείο καταναλωτικό κοινό και οι αναπτυξιακές δυνατότητες του προσέλκυσαν και νέους επενδυτές. Η εταιρεία συγκέντρωσε περίπου 125 εκατ. δολάρια σε νέες επενδύσεις σε επενδυτικό γύρο που διοργάνωσε τον Ιανουάριο. Αν και βασικός του μέτοχος με περίπου 30% παραμένει η Ριάνα.
Τα καλλυντικά και οι… χρυσές αποχρώσεις
Χρυσές είναι οι επιδόσεις και της Fenty Beauty, που δημιουργήθηκε από την τραγουδίστρια το 2017. Μάλιστα, η εταιρεία καλλυντικών συνέβαλε, σύμφωνα με το Forbes, στο μεγαλύτερο μέρος της συνολικής εκτιμώμενης περιουσίας της Ριάνα, ήτοι περίπου 1,4 δισ. δολάρια, από τα 1,7 δισ. δολάρια.
Μυστικό της επιτυχίας της φίρμας είναι το γεγονός πως πόνταρε από την αρχή σε όλες τις αποχρώσεις δέρματος των γυναικών, κερδίζοντας βέβαια σημαντική απήχηση στο γυναικείο καταναλωτικό κοινό των μειονοτήτων. Είναι χαρακτηριστικό ότι μόνο την πρώτη χρονιά δημιουργίας της μέτρησε έσοδα άνω των 550 εκατ. δολαρίων και έκτοτε οι επιδόσεις της είναι σταθερά ανοδικές.
Η φίρμα που πουλά τα προϊόντα της online, αλλά και μέσα από αλυσίδες καλλυντικών όπως τα Sephora, συνιστά μια κοινοπραξία 50-50 μεταξύ της Ριάνα και του κορυφαίου στον κόσμο ομίλου ειδών πολυτελείας, της LVMH, που κέρδισε τα εύσημα από τους οικονομικούς αναλυτές για την προνοητικότητα που έδειξε στο να ποντάρει σε μια γραμμή καλλυντικών με την υπογραφή της δημοφιλούς τραγουδίστριας. Η ίδια «έφερε» στη συμφωνία την απήχηση της υπογραφής της και ο γαλλικός κολοσσός την γνώση και τεχνογνωσία για την ανάπτυξη και προώθηση της γραμμής, με το τελικό αποτέλεσμα να τον δικαιώνει.