Αντίο λέει η Renault στο τμήμα Renault Sport που αναλάμβανε τις εκδόσεις υψηλών επιδόσεων της εταιρίας, αντίο λέει και στα αρχικά R.S. τα οποία συμβόλιζαν για τους Γάλλους την ταχύτητα αλλά και τις αυξημένες οδηγικές συγκινήσεις. Πλέον, στη θέση των παραπάνω θα μπαίνει η σφραγίδα της Alpine.

Η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία ανακοίνωσε ότι όλο το τμήμα Renault Sport Cars θα μετονομαστεί σε Alpine Cars. Η αλλαγή αυτή εντάσσεται στο γενικότερο πλαίσιο μεταρρυθμίσεων που συμβαίνουν στον όμιλο της Renault, ειδικά μετά την έλευση του νέου επικεφαλής, Luca de Meo.

Ο Laurent Rossi, επικεφαλής της Alpine, είπε ότι στο πλαίσιο της συνολικής αναδιοργάνωσης του ομίλου Renault, είναι σημαντικό το κάθε κομμάτι που φέρει το όνομα Alpine να ενσωματώνει τις αξίες και τις φιλοδοξίες της μάρκας. Η Alpine επιδιώκει να αποτελέσει ένα premium σπορ brand το οποίο θα βρίσκεται στην αιχμή της καινοτομίας και της τεχνολογίας. Η Alpine Cars με την εξειδίκευση και την εμπειρία της στα σπορ μοντέλα αποτελεί βασικό εργαλείο στην επίτευξη των στόχων που έχει ολόκληρος ο όμιλος.

Τα παραπάνω σημαίνουν ότι από εδώ και στο εξής όλα τα μοντέλα υψηλών επιδόσεων του ομίλου της Renault θα φέρουν το σήμα της Alpine και όχι τα αρχικά R.S. που είχαμε συνηθίσει να βλέπουμε για πάνω από 20 χρόνια.

Βέβαια, μπορεί να λέμε αντίο στα αρχικά R.S. και στη θέση τους να μπαίνει το όνομα “Alpine”, όμως η ομάδα που θα βρίσκεται από πίσω αποτελείται από τους ίδιους ανθρώπους, οπότε η νοοτροπία θα παραμείνει ίδια. Έτσι, όσοι αγαπούσαν τα γαλλικά σπορ μοντέλα πιθανόν δε θα δουν πολλές αλλαγές, τουλάχιστον όχι ακόμα.

Ωστόσο, μία ακόμα αλλαγή που πρέπει να έχουμε κατά νου είναι η εξής. Η Alpine έχει ανακοινώσει ότι στο μέλλον θέλει να γίνει μία μάρκα με γκάμα που θα έχει μόνο ηλεκτρικά μοντέλα. Οπότε, μπορεί προς το παρόν να έχουμε μια απλή μετονομασία, από R.S. σε Alpine, όμως σταδιακά θα αρχίσουμε να βλέπουμε μόνο ηλεκτρικές προτάσεις.

Αυτό που καταλαβαίνουμε από τα παραπάνω είναι το εξής. Ο Luca de Meo στρέφει την Alpine σε αντίστοιχη πορεία με εκείνη στην οποία πήγε την Cupra, όμως την πάει και ένα βήμα πιο πέρα. Δηλαδή μια εταιρία η οποία θα έχει δικά της μοντέλα με μεγάλες ιπποδυνάμεις, ταυτόχρονα θα βάζει το όνομά της στις πιο ισχυρές εκδόσεις της mainstream μάρκας με την οποία συνδέεται, ενώ θα αναλαμβάνει και όλο το αγωνιστικό κομμάτι του ομίλου στον οποίο ανήκει. Άλλωστε, πριν από τη Renault ο Ιταλός ήταν επικεφαλής της SEAT και σε αυτόν οφείλεται σε πολύ μεγάλο βαθμό η αυτονόμηση της Cupra.