H Renault αποκάλυψε την πιο ισχυρή έκδοση του Rafale, που αποτελεί παράλληλα και ένα από τα πιο ισχυρά μοντέλα στην ιστορία της.

H γαλλική εταιρεία απογειώνει το ήδη «ιπτάμενο» Rafale (λόγω της ονομασίας των μαχητικών αεροσκαφών) και εκτοξεύει την ισχύ του υβριδικού συνόλου με το μοτέρ των… 1.2 λίτρων.

Αυτό κατέστη δυνατό με την προσθήκη τρίτου ηλεκτροκινητήρα στην υπάρχουσα Full Hybrid έκδοση των 200 ίππων του Rafale, μετατρέποντάς το παράλληλα σε plug-in υβριδικό.

Το υβριδικό σύνολο του Rafale απαρτίζεται από τον τρικύλινδρο κινητήρα της Renault, που αποδίδει για την περίσταση 150 ίππους και 230 Nm ροπής, 20 περισσότερους ίππους και 25 Nm ροπής περισσότερα από την υπάρχουσα υβριδική έκδοση. O βενζινοκινητήρας πλαισιώνεται από έναν ηλεκτροκινητήρα στον μπροστινό άξονα μέγιστης ισχύος 70 ίππων, τον νέο ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα μέγιστης ισχύος 136 ίππων και το σύστημα μίζας/γεννήτριας υψηλής τάσης, ισχύος 35 ίππων.

Σαν αποτέλεσμα, η συνολική ισχύς του συστήματος φτάνει τους 300 ίππους, η μέγιστη ηλεκτρική αυτονομία τα 100 χλμ, η μέγιστη συνολική αυτονομία τα 1.000 χλμ, ενώ η μέση τυποποιημένη κατανάλωση είναι μόλις 0.7 λίτρα/100 χλμ, ενώ ακόμα και με την μπαταρία αφόρτιστη, δεν ξεπερνά τα 6 λίτρα/100χλμ (5.8).

Οι 300 ίπποι του υβριδικού συνόλου χαρίζουν και επιδόσεις GTI στο γαλλικό SUV, με τα πρώτα 100 χλμ./ώρα να καλύπτονται από στάση σε 6.4 δευτ, τα πρώτα 1.000 μέτρα από στάση σε 26.9 δευτ. και η ενδιάμεση επιτάχυνση από τα 80-120 χλμ./ώρα σε 4 δευτ.

Οι εκπλήξεις δεν σταματούν όμως εδώ. Η τοποθέτηση του ηλεκτροκινητήρα στο πίσω μέρος, καθιστά το Rafale των 300 ίππων μόνιμα τετρακίνητο ενώ με το σύστημα 4Control Advanced της Renault, αποκτάει και τετραδιεύθυνση, ενισχύοντας περαιτέρω την οδική συμπεριφορά του SUV της γαλλικής εταιρείας.

Το… κερασάκι στην τούρτα έρχεται στην έκδοση Atelier Alpine του κορυφαίου Rafale, η οποία εξοπλίζεται με διαφορετική, ενεργητική ανάρτηση σε σχέση με τις υπόλοιπες, ειδική μπλε απόχρωση στο αμάξωμα, ζάντες 21 ιντσών και αεροδυναμικά βοηθήματα.

Ιδιαίτερη μνεία αξίζει η ενεργητική ανάρτηση που διαθέτει κάμερα στο μπροστινό τμήμα του αυτοκινήτου, η οποία ανιχνεύει το οδόστρωμα και βάσει της ταχύτητας και της κατάστασης του δρόμου, προετοιμάζει την ανάρτηση, ώστε να συμπεριφερθεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Αν για παράδειγμα το σύστημα ανιχνεύσει κάποια λακούβα, τότε η ανάρτηση «μαλακώνει».

Η κορυφαία έκδοση του Renault Rafale, αναμένεται να κυκλοφορήσει τον προσεχή Σεπτέμβριο στη Γαλλία, με τις υπόλοιπες αγορές να ακολουθούν.

Διαβάστε ακόμη: