Στην αγορά εστίασης των ΗΠΑ, παρά τις δραματικές επιπτώσεις της πανδημίας του κορωνοϊού, παρατηρείται ανάπτυξη του κλάδου franchise.
Πολλοί επιχειρηματίες βλέπουν τη συγκεκριμένη μέθοδο επέκτασης των δραστηριοτήτων τους ως ευκαιρία. Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της International Franchise Association (IFA), οι περισσότερες αμερικανικές μεγάλες πολυεθνικές σχεδιάζουν την ανάπτυξή τους, μέσω του συστήματος franchise, σε νέες αγορές.
Ο λόγος είναι πως ο τζίρος τους προέρχεται κυρίως από χώρες εκτός αμερικανικής επικράτειας και έτσι το franchise αποτελεί μια σημαντική λύση στο πλαίσιο των αναπτυξιακών στρατηγικών τους, για ανάπτυξη διεθνώς.
Τα έσοδα από τις δραστηριότητες franchise των αμερικάνικων εταιρειών αυξήθηκαν αρκετά το 2019, ενώ παρά την πανδημία έμειναν σταθερά ή με ελάχιστες απώλειες κατά τη διάρκεια του 2020.
Ο περιορισμός του κόστους για τον επιχειρηματία, η ενίσχυση της ρευστότητα των μητρικών εταιρειών, η τεχνογνωσία που δίνεται στον νέο επιχειρηματία, αποτελούν μερικούς από τους λόγους που η αγορά αναπτύσσεται. Το βασικότερο όμως είναι πως οι μεγάλες επιχειρήσεις έχουν αλλάξει τους όρους franchise, με σκοπό την προσέλκυση ακόμη περισσότερων επενδυτών. Οι προμήθειες έχουν μειωθεί, όπως και ο «αέρας», το ποσό που δίνει μπροστά ο νεός επιχειρηματίας για να πάρει το franchise. Eίναι μια καλή περίοδος για κάποιον να δραστηριοποιηθεί στον εν λόγω κλάδο.
Toυ William Edwards, CEO της CFE of EGS
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Radar.gr.