Η βρετανική αλυσίδα καφεστίασης Pret A Manger θα ξεκινήσει εφέτος τη μηνιαία συνδρομητική υπηρεσία καφέ στις Ηνωμένες Πολιτείες και τη Γαλλία, αφού το πρόγραμμα αποδείχθηκε επιτυχημένο στην αγορά της Βρετανίας.
Ο όμιλος, γνωστός ως Pret, λάνσαρε την υπηρεσία συνδρομής καφέ τον Σεπτέμβριο του 2020, δοκιμάζοντας ένα νέο επιχειρηματικό μοντέλο για να περάσει από την πανδημία του COVID-19, η οποία έπληξε τις πωλήσεις του. Τον Απρίλιο μετονόμασε την υπηρεσία σε “Club Pret”. Για 30 στερλίνες (38 $) το μήνα, οι συνδρομητές μπορούν να λάβουν έως και πέντε ποτά που παρασκευάζονται από barista την ημέρα και έκπτωση 10% σε όλα τα τρόφιμα, τα σνακ και τυχόν επιπλέον ποτά που αγοράζουν. Η έκπτωση αυξάνεται στο 20% από τις 5 Σεπτεμβρίου.
Η Pret, που ανήκει στην επενδυτική εταιρεία JAB και τον ιδρυτή Sinclair Beecham, δήλωσε ότι θα επεκτείνει την υπηρεσία στις ΗΠΑ, όπου διαπραγματεύεται με 58 καταστήματα, τον επόμενο μήνα, ακολουθούμενη από τη Γαλλία, όπου διαπραγματεύεται με 48, τον Νοέμβριο και σε όλες τις άλλες αγορές της από 2024.
Ένας εκπρόσωπος του Pret είπε ότι η τιμή της συνδρομητικής υπηρεσίας στις ΗΠΑ και τη Γαλλία δεν έχει ακόμη ορισθεί.
Ο Pret είπε ότι η λεγόμενη “συνδρομητική υπηρεσία” στο Ηνωμένο Βασίλειο είχε δει 17,8 εκατομμύρια εξαργυρώσεις τους πρώτους τρεις μήνες, σημειώνοντας αύξηση 31% σε ετήσια βάση. Τον περασμένο μήνα, ο όμιλος, ο οποίος εμπορεύεται περισσότερα από 600 καταστήματα, ανέφερε άνοδο 20% στις πωλήσεις του α’ εξαμήνου και είπε ότι το σχέδιό του για υπερδιπλασιασμό του μεγέθους της επιχείρησής του έως το 2026 προχωρούσε καλά. Επέστρεψε στα κέρδη το 2022.