Μια πλατφόρμα streaming -σαν κι αυτή του Netflix– ετοιμάζει η Premier League για να μεταδίδει μέσω αυτής ζωντανά, την αγωνιστική της δράση. Μάλιστα, μία τέτοια συνθήκη στο αγγλικό πρωτάθλημα, στην πραγματικότητα, βρίσκεται… προ των πυλών, όπως αποκάλυψε ο CEO της λίγκας, Ρίτσαρντ Μάστερς.
Ο Μάστερς δήλωσε πως το μοντέλο μετάδοσης αγώνων της Premier League θα πρέπει «αναπόφευκτα» να αλλάξει στο άμεσο μέλλον. Εξέφρασε μάλιστα, την ελπίδα ότι το πρωτάθλημα θα διατηρήσει την παγκόσμια θέση του, ενώ υπαινίχθηκε σημαντικές εξελίξεις στον τρόπο που οι φίλαθλοι θα μπορούν να παρακολουθούν αγώνες.
Premflix: Το επικρατέστερο όνομα
Από το 2020, η Premier League εξετάζει την ιδέα μιας υπηρεσίας τύπου OTT (Over The Top), μέσω της οποίας θα μεταδίδονται οι αγώνες απευθείας στους φιλάθλους, παρακάμπτοντας τους παραδοσιακούς ραδιοτηλεοπτικούς φορείς. Αν και τα σχέδια δεν υλοποιήθηκαν τότε, ο Μάστερς επανέλαβε την πρόθεση να προχωρήσει σε αυτό το μοντέλο, λέγοντας ότι «η Premier League θα υιοθετήσει τελικά έναν συνδυασμό απευθείας προς καταναλωτή και παραδοσιακής πώλησης δικαιωμάτων».
Μια τέτοια πλατφόρμα, πιθανώς ονομαζόμενη «PremFlix», αναμένεται να φέρει αυξημένα έσοδα στους συλλόγους της Premier League και να προσφέρει πιο οικονομικές επιλογές στους φιλάθλους, οι οποίοι επί του παρόντος πληρώνουν περίπου 912 λίρες το χρόνο για να έχουν πρόσβαση σε Sky, BT Sport και Amazon Prime.
Premier League boss drops major hint over new ‘Netflix’-style streaming channel that will revolutionise English football https://t.co/YuIwCSVTap
— Mail Sport (@MailSport) January 2, 2025
«Αν σκέφτεστε πού ήταν το ποδόσφαιρο πριν από 10 χρόνια, είναι μια εκδοχή του σημείου που βρισκόμαστε σήμερα. Ελπίζω όμως ότι η Premier League θα εξακολουθεί να βρίσκεται στην τρέχουσα θέση της παγκοσμίως. Πιστεύω προφανώς ότι τα πράγματα θα αλλάξουν. Ίσως η αγορά γύρω από τις μεταδόσεις», τόνισε ο Μάστερς.
«Κατά τη διάρκεια της τελευταίας διαδικασίας για τις προσφορές γύρω από τα τηλεοπτικά δικαιώματα της περιόδου 2019-22, αφιερώσαμε πολύ χρόνο και επενδύσαμε πολλούς πόρους για την οικοδόμηση της τεχνογνωσίας και της ικανότητάς μας να απευθυνόμαστε άμεσα στον καταναλωτή.
Σκεφτήκαμε αν θα ήταν στρατηγικά η κατάλληλη στιγμή να δοκιμάσουμε μερικές αγορές τότε και αποφασίσαμε να μην το κάνουμε. Ήμασταν έτοιμοι την προηγούμενη φορά και θα είμαστε έτοιμοι και την επόμενη φορά αν προκύψει ευκαιρία. Τελικά η Premier League θα προχωρήσει σε ένα μείγμα απευθείας μετάδοσης αγώνων προς τον καταναλωτή σε συνδυασμό με τα παραδοσιακά τηλεοπτικά Μέσα», συμπλήρωσε.