Κανείς δεν μπορεί να αμφισβητήσει την εξαιρετική δουλειά που γίνεται στην δημόσια τηλεόραση σε ότι αφορά το πρόγραμμα της, ειδησεογραφικό και ψυχαγωγικό, από τη μέρα που ανέλαβε τη διεύθυνση ο Κωνσταντίνος Ζούλας, έχοντας στο πλευρό του την Λίνα Παπαδάκη, μια δημοσιογράφο που γνωρίζει πρόσωπα και πράγματα της τηλεόρασης όσο λίγοι στο χώρο.
Δυστυχώς όμως οι παθογένειες της ΕΡΤ, βαθιά ριζωμένες στο σύστημα που εδώ και δεκαετίες «βασανίζεται» από γραφειοκράτες και καρεκλοκένταυρους που κάθονται αναπαυτικά πάνω στην μονιμότητα και την ασυδοσία συνεχίζουν να εκθέτουν τη λειτουργία της ΕΡΤ.
Το πιο πρόσφατο παράδειγμα δεν αφορά το τηλεοπτικό προϊόν αλλά το εμπορικό τμήμα, ένα τμήμα που επί σειρά ετών δεν ενδιαφέρονταν να έρθει καμία διαφήμιση και κανένα έσοδο στο κανάλι, αφού ο «λογαριασμός» ήταν πάντα καλυμμένος, από μας τους φορολογούμενους.
Φέτος λοιπόν η ΕΡΤ έχει ένα κορυφαίο εμπορικά προϊόν, το EuroBasket, το όποιο όπως ήταν αναμενόμενο σπάει τα κοντέρ της τηλεθέασης με τον Γιάννη και τ’ άλλα παιδιά.
Αφού λοιπόν οι διαφημιστικές εκδήλωσαν ενδιαφέρον για το συγκεκριμένο προϊόν η διεύθυνση του εμπορικού ετοίμασε διαφημιστικές ζώνες, τις τιμολόγησε και τις πούλησε.
Ανάλογα και οι διαφημιστικές ενημέρωσαν τους πελάτες τους ότι πχ. θα εμφανιστούν στο τάιμ άουτ της Εθνικής Ελλάδας στο 3ο δεκάλεπτο ή στο ημίχρονο κτλ. κάθισαν να δουν τους αγώνες…
Μάταιη αναμονή καθώς τα σποτ δεν έπαιξαν ποτέ αφού την τελευταία στιγμή το εμπορικό της ΕΡΤ αποφάσισε να πετάξει διαφημιζόμενους από prime time διαφημιστικά διαλλείματα για να διαφημίσει …το πρόγραμμα της με εσωτερικά σποτάκια.
Μετά τα πολλαπλά εγκεφαλικά των υπευθύνων των διαφημιστικών, και το τσουνάμι των παραπόνων οι διαφημιζόμενοι βολευτήκαν όπου υπήρχαν τρύπες και η ΕΡΤ για ακόμη μια φορά εκτέθηκε, αυτή τη φορά όχι στο τηλεοπτικό κοινό αλλά στην αγορά!