Η νοθεία στην βενζίνη δεν είναι κάτι καινούργιο στην Ελλάδα.

Τα τελευταία χρόνια υπήρχε και σε μεγάλο βαθμό μάλιστα, όμως πλέον το όλο ζήτημα έχει γίνει ακόμα πιο εξωφρενικό, καθώς οι ιδιοκτήτες Ι.Χ και ακριβοπληρώνουν το καύσιμο και δεν είναι καλής ποιότητας.

Στην ΕΡΤ και στην εκπομπή «Συνδέσεις», υπήρχε αναλυτικό ρεπορτάζ για την διαδρομή της νόθευσης, το πώς γίνεται αυτή, αλλά και τι κέρδος προσφέρει.

Ξεκινώντας λοιπόν, η νοθεία γίνεται με χημικούς διαλύτες που φτιάχνονται στην Βουλγαρία και εισέρχονται στην χώρα μας για λογαριασμό εταιρειών που ασχολούνται με χρώματα και κόλλες.

Στη συνέχεια μεταφέρονται σε απομακρυσμένες περιοχές όπως είναι ο Ασπρόπυργος και το Κορωπί, όπου ανακατεύονται με το καύσιμο και στη συνέχεια με βυτία γίνεται οι διανομής του στα πρατήρια καυσίμων.

Οι χημικοί διαλύτες αυτές αποτελούν μεγάλο… πονοκέφαλο γιατί είναι 98 οκτανίων και μη ανιχνεύσιμοι κατά 50%, όπως ειπώθηκε χαρακτηριστικά.

Τέλος, όπως ειπώθηκε η τιμή του είναι 0,10 ευρώ, προσφέροντας τεράστιο κέρδος από τη στιγμή που ένα λίτρα βενζίνης έχει φτάσει στην Αθήνα τα 2,4 με 2,5 ευρώ το λίτρο.