Το τηλεφωνικό κέντρο του ΔΕΔΔΗΕ δεν ανήκει στην εταιρεία, αλλά στην θυγατρική του ΟΤΕ, την e-value.

H τελευταία, όπως ήδη καταγγέλθηκε μετέφερε εκατοντάδες εργαζομένους προκειμένου να ανταποκριθεί στις χιλιάδες κλήσεις για την αποκατάσταση των διακοπών ρεύματος.

Οι απαντήσεις που έδιναν οι υπάλληλοι της e- value είχαν μια… ποικιλία και γι αυτό είχαμε μια προσωπική εμπειρία.

Υποτίθεται ότι μέσω ενός ηλεκτρονικού συστήματος είχαν επικοινωνία με τα συνεργεία του ΔΕΔΔΗΕ.

Αρχικά, έλεγαν ότι δεν υπάρχει ενημέρωση για τον χρόνο αποκατάστασης από τα συνεργεία.

Η πραγματικότητα ήταν ότι, τα αυτοκίνητα του ΔΕΔΔΗΕ δεν επαρκούσαν για να πάνε στους δρόμους και τα δεκάδες στενά.

Αν είχατε τρόπο επικοινωνίας με την κεντρική διοίκηση και η εταιρεία διέθετε τα στοιχεία τότε εμφανίζονταν τα συνεργεία καταγραφής.

 

ΔΕΔΔΗΕ – Ηλεκτροδότηση: Η τοπική αυτοδιοίκηση καθυστερει ή είναι απούσα