Η νέα Porsche 911 Sport Classic είναι το δεύτερο από τα τέσσερα συλλεκτικά μοντέλα που παρουσίασε η Porsche μέσα από τη στρατηγική του «heritagedesign».

Συνολικά 1.250 αυτοκίνητα περιορισμένης έκδοσης, με αριθμό κατασκευής θα αναβιώσουν το στυλ της 10ετίας του 1960 και των αρχών της δεκαετίας του 1970, που έφεραν τα 911.

Όπως και ο άμεσος προκάτοχός του, η βασισμένη στο 997 911 Sport Classic, που παρουσιάστηκε το 2009, η εμφάνιση αυτού του μοντέλου είναι εμπνευσμένη από την αρχική 911 (1964 -1973) και την 911 CarreraRS 2.7 του 1972.

«Τα μοντέλα “heritagedesign” αντιπροσωπεύουν τις πιο συναισθηματικές έννοιες της στρατηγικής προϊόντων της Porsche», τονίζει ο Αlexander Fabig, αντιπρόεδρος εξατομίκευσης αλλά και του τμήματος Classic τόνισε. «Αυτή η μοναδική προσέγγιση δίνει την ευκαιρία στην Porsche να παρουσιάσει εκ νέου τα εμβληματικά μοντέλα και τον εξοπλισμό της 911 από τη δεκαετία του 1950 έως τη δεκαετία του 1980 και να αναβιώσει τα χαρακτηριστικά του σχεδιασμού από αυτές τις 10ετίες».

Η Porsche λανσάρει τέσσερα μοντέλα περιορισμένης έκδοσης για μεγάλο χρονικό διάστημα.

Το πρώτο από αυτά παρουσιάστηκε το 2020. Η 911 Targa 4S «heritage design edition» με στοιχεία από τις δεκαετίες του 1950 και του 1960.

Η Porsche δημιούργησε επίσης έναν χρονογράφο υψηλής ποιότητας που διατίθεται αποκλειστικά σε οδηγούς που θα αγοράζουν το όχημα της συλλεκτικής έκδοσης.

Όπως και με την πρώτη γενιά 911 Sport Classic που κυκλοφόρησε το 2009, οι σχεδιαστές εμπνεύστηκαν από τη βαφή Fashion Grey της εκπληκτικής Porsche 356 όταν επέλεξαν την αποκλειστική βαφή για το νέο μοντέλο περιορισμένης έκδοσης.

«Η νέα 911 Sport Classic είναι το πρώτο όχημα που διαθέτει μεταλλική βαφή Sport Grey, ένα χρώμα που δεν είναι ποτέ βαρετό» λέει ο Μichael Μauer, αντιπρόεδρος σχεδιασμού της Porsche.

Ο κινητήρας 3,7 λίτρων, twin – turbo αποδίδει 550 ίππους με κίνηση στους πίσω τροχούς. Σε συνδυασμό με το 7τάχυτο μηχανικό κιβώτιο η νέα 911 Sport Classic είναι η πιο ισχυρή χειροκίνητη 911 που διατίθεται σήμερα.

Το στάνταρ σπορ σύστημα εξάτμισης είναι ειδικά προσαρμοσμένο στο μοντέλο για μια ακόμα πιο συγκινητική εμπειρία ήχου.

Η ανάρτηση, που βασίζεται σε αυτή των μοντέλων 911 Turbo και 911 GTS, πληροί τις απαιτήσεις υψηλών επιδόσεων: χάρη στο στάνταρ Porsche Active Suspension Management (PASM), με τα αμορτισέρ να ανταποκρίνονται σε δυναμικές αλλαγές με αστραπιαία ταχύτητα.

Οι τιμές της 911 Sport Classic ξεκινούν από τα 272.714 ευρώ, με τις πρώτες παραδόσεις να ξεκινούν τον Ιούλιο.