Την πλήξη των SUV σπάει η Peugeot με την εναλλακτική σιλουέτα του νέου 408, το οποίο μόλις έκανε πρεμιέρα. Σύμφωνα με τη γαλλική εταιρία το νέο 408 συνδυάζει τα χαρακτηριστικά ενός SUV με τη δυναμική σιλουέτα των fastback. Ιεραρχικά τοποθετείται ανάμεσα στο hatchback 308 και στο sedan 508. Αιχμή του δόρατος αποτελεί η κεκλιμένη γραμμή της οροφής του, η οποία προσδίδει φινέτσα από coupe, ενώ συμβάλει στη δημιουργία ενός πολύ δυναμικού «κοψίματος» στο πίσω τμήμα.

To νέο 408 έχει ανεγερθεί πάνω στην αναβαθμισμένη πλατφόρμα EMP2, ενώ οι αναλογίες του σε μήκος, πλάτος, ύψος και μεταξόνιο διαμορφώνονται στα 4.687 χλστ., 1.859 χλστ., 1.478 χλστ. και 2.787 χλστ. αντίστοιχα.

H όψη του είναι επιβλητική με τη μάσκα να είναι βαμμένη στο χρώμα του αμαξώματος, το όνομα του 408 να αναγράφεται στο χείλος του εμπρός καπό, ενώ το «παρών» δίνουν τα γνωστά κάθετα Led φώτα ημέρας της Peugeot. Περιμετρικά το αμάξωμα ντύνεται με μαύρο προστατευτικό πλαστικό, ενώ τα πίσω Led φώτα με τις τρεις «νυχιές» του λέοντα της Peugeot προέρχονται από το 308.

Παρατηρήστε ακόμα τις έντονες ακμές σε πολλά σημεία του νέου 408, τους μαύρους τροχούς των 20 ιντσών, το λογότυπο τις Peugeot στις εμπρός πόρτες, την αυξημένη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος και τα δύο αεροδυναμικά πτερύγια στα πάνω άκρα της πόρτας του χώρου αποσκευών. Στο εσωτερικό το σκηνικό είναι οικείο, καθώς εφαρμόζεται η σχεδιαστική φιλοσοφία i-Cockpit της Peugeot. Κάτω από το ψηφιακό πίνακα οργάνων τοποθετείται το μικρής διαμέτρου τιμόνι, ενώ στραμμένη προς τον οδηγό είναι η κεντρική οθόνη αφής των 10 ιντσών.

H Peugeot περιγράφει άνετη τη δεύτερη σειρά καθισμάτων, με χώρο 188 χλστ. για τα πόδια των πίσω επιβατών. Σημειώστε ότι το πορτμπαγκάζ προσφέρει 536 λίτρα και όταν αναδιπλωθούν οι πλάτες των πίσω καθισμάτων 1.611 λίτρα. Προαιρετικά είναι τα καθίσματα με μασάζ, η δερμάτινη επένδυση Nappa, η πανοραμική οροφή και το ηχοσύστημα με ισχύ 690 W της Focal.

Κάτω από το εμπρός καπό του νέου 408 μπορεί να τοποθετηθεί ο γνωστός τρικύλινδρος βενζινοκινητήρας PureTech των 1.2 λίτρων, ο οποίος παράγει 130 ίππους, ενώ συνεργάζεται με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων που μεταδίδει την κίνηση στους εμπρός τροχούς. Παράλληλα το νέο 408 είναι εξηλεκτρισμένο, καθώς διατίθεται με δυο plug-in υβριδικές εκδόσεις που αποτελούνται από τετρακύλινδρο θερμικό κινητήρα PureTech 1.6 λίτρων (150 και 180 ίππων), ηλεκτροκινητήρα 81 kW, μπαταρία χωρητικότητας 12.4 kWh και αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων. Στο μέλλον το νέο 408 θα αποκτήσει και αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση.

Οι εκτιμώμενοι χρόνοι φόρτισης για τις plug-in υβριδικές εκδόσεις Hybrid 225 e-EAT8 και Hybrid 180 e-EAT8 είναι οι παρακάτω:

-Από WallBox (32 A) των 7.4kW και με τον μονοφασικό ενσωματωμένο φορτιστή των 7.4kW, για μία πλήρη φόρτιση σε 1 ώρα και 55 λεπτά.

-Από ενισχυμένη παροχή (16 A) και με τον μονοφασικό ενσωματωμένο φορτιστή των 3,7kW, για μία πλήρη φόρτιση σε 3 ώρες και 50 λεπτά..

-Από συμβατική παροχή (8A) και με τον μονοφασικό ενσωματωμένο φορτιστή των 3,7kW, για μία πλήρη φόρτιση σε 7,5 περίπου, ώρες.

Χάρη στη βοήθεια 6 καμερών και 9 ραντάρ, τα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης παρέχουν στον οδηγό και τους επιβάτες, ηρεμία και ασφάλεια. Μεταξύ αυτών είναι:

-Το προσαρμοζόμενο (Adaptive) Cruise Control με λειτουργία Stop&Go,

-Το σύστημα νυκτερινής ορατότητας (NightVision), που προειδοποιεί για την παρουσία ζώων, πεζών ή ποδηλατών, στην πορεία του αυτοκινήτου, πριν αυτοί φωτιστούν από τις δέσμες των προβολέων του αυτοκινήτου,

Έλεγχος τυφλών σημείων μεγάλης εμβέλειας (Long-rangeblindspotmonitoring), 75 μέτρων,

-Προειδοποίηση πίσω διασταυρούμενης κυκλοφορίας (Rear Traffic Alert), που προειδοποιεί για ενδεχόμενη σύγκρουση.

Το λανσάρισμα του νέου 408 θα ξεκινήσει στις αρχές του 2023.