Την ανθεκτικότητα του ομίλου της Motor Oil τόνισε ο αναπληρωτής CEO Πέτρος Τζαννετάκης στη διάρκεια της ενημέρωσης των αναλυτών για τα οικονομικά αποτελέσματα του εννεαμήνου.
Ταυτόχρονα ο Πέτρος Τζαννετάκης έστειλε και μήνυμα για τις επιπτώσεις στην αγορά των καυσίμων από το πλαφόν στα περιθώρια κέρδους.
Ο Πέτρος Τζαννετάκης για την αποζημίωση στο διυλιστήριο
Ο αναπληρωτής CEO της Motor Oil έκανε γνωστό στους αναλυτές ότι ο όμιλος έλαβε την έγκριση από την ομάδα των ασφαλιστικών εταιρειών για την πληρωμή της πρώτης δόσης της αποζημίωσης για την πυρκαγιά που έπληξε μέρος των εγκαταστάσεων του διυλιστηρίου στην Κόρινθο.
Όπως είπε ο Πέτρος Τζαννετάκης η Motor Oil θα αποζημιωθεί και για τις υλικές ζημιές αλλά και για τις απώλειες εσόδων από τη διακοπή των δραστηριοτήτων.
Σύμφωνα με τον ίδιο για την πρώτη περίπτωση οι πληρωμές θα γίνουν με την αποστολή τιμολογίων και για τη δεύτερη περίπτωση η διαδικασία είναι συνεχής. Κάθε μήνα γίνονται υπολογισμοί αναφορικά με τα κόστη.
Ο Πέτρος Τζαννετάκης εκτίμησε ότι η αποκατάσταση των ζημιών θα έχει ολοκληρωθεί στο τρίτο τρίμηνο του 2025.
Η δέσμευση στους μετόχους
Ο αναπληρωτής CEΟ της Motor Oil φρόντισε να επισημάνει την τήρηση των δεσμεύσεων της διοίκησης απέναντι στους μετόχους.
Πρόβαλε την ιδιαίτερα δύσκολη συγκυρία με τα μειωμένα περιθώρια διύλισης αλλά και με τις επιπτώσεις από την πυρκαγιά για να υπογραμμίσει πώς παρ’ όλα αυτά αποφασίστηκε η διανομή προμερίσματος 0,30 ευρώ ανά μετοχή: «Η απόφαση μας φανερώνει το πόσο ισχυρός είναι ο ισολογισμός της Motor Oil αλλά και πώς τηρούμε τις δεσμεύσεις μας για να επιστρέφουμε αξία στους μετόχους μας».
Αναφορικά με το ύψος του συνολικού μερίσματος, ο Πέτρος Τζαννετάκης είπε ότι οι τελικές αποφάσεις θα ληφθούν τον Μάρτιο αφού υπάρξει η πλήρης εικόνα στο κλείσιμο του έτους.
Το μήνυμα για το πλαφόν
Ο Πέτρος Τζαννετάκης ρωτήθηκε και για το ύψος της έκτακτης φορολόγησης του περασμένου καλοκαιριού.
Όπως είπε το καθαρό ποσό ανέρχεται στα 199 εκατ. ευρώ και θα πρέπει να καταβληθεί έως το τέλος του Φεβρουαρίου του 2025.
Ο αναπληρωτής CEO άδραξε την ευκαιρία για να σημειώσει και τις ανισορροπίες που προκαλούνται στην αγορά με το διατηρούμενο σε ισχύ πλαφόν στο περιθώριο κέρδους της εμπορίας καυσίμων, το οποίο μεταξύ άλλων επιδείνωσε και τα αποτελέσματα του κλάδου.