Στα 300 δισ. δολάρια εκτινάχθηκε ο τζίρος της βιομηχανίας ιντερνετικών παιχνιδιών, με τον συνολικό αριθμό των παικτών να ανεβαίνει στα 2,7 δισ. παγκοσμίως, σύμφωνα με έρευνα του ομίλου Accenture.
Η ενίσχυση του κλάδου ήρθε σαν αποτέλεσμα της πανδημίας που έκλεισε τον κόσμο στο σπίτι του, με αποτέλεσμα να στραφεί σε εναλλακτικούς τρόπους ψυχαγωγίας. Είναι χαρακτηριστικό ότι στα επίπεδα αυτά η βιομηχανία gaming ξεπερνά σε αξία τον κλάδο του κινηματογράφου και της μουσικής μαζί!
Αυξήθηκαν οι παίκτες κατά μισό δισ.
Σύμφωνα με την έρευνα, μόνο μέσα στα τελευταία τρία χρόνια ο κλάδος προσέθεσε περίπου μισό δισ. νέους παίκτες, ενώ εκτιμάται πως θα προσελκύσει άλλα 400 εκατ. νέων παικτών μέχρι τα τέλη του 2023.
Από τους νέους παίκτες, το 60% είναι γυναίκες, το 30% είναι κάτω των 25 ετών και το ένα τρίτο δεν ανήκει στο λευκό πληθυσμό. Πρόκειται για μια σαφή διαφοροποίηση σε σχέση με τα μέχρι τώρα δεδομένα του κλάδου, όπου το 61% των gamers ήταν άνδρες και τα τρία τέταρτα λευκοί, ηλικίας άνω των 25 ετών.
Αξιοσημείωτο είναι επίσης ότι ο μέσος όρος παιχνιδιού φτάνει τις 16 ώρες την εβδομάδα, με οκτώ ώρες την εβδομάδα συμμετοχής σε game streaming και έξι ώρες σε φόρουμ και κοινότητες παιχνιδιών.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Radar.gr.