Η επιχειρηματική στρατηγική της Παπουτσάνης βασίζεται σε τέσσερις διακριτούς πυλώνες και εστιάζει στην έρευνα και ανάπτυξη (R&D) καινοτόμων, ποιοτικών και περιβαλλοντικά υπεύθυνων προϊόντων, την εξωστρέφεια με εξαγωγική δραστηριότητα σε περισσότερες από 35 χώρες, και τη δυναμική επέκταση σε νέες αγορές και προϊοντικές κατηγορίες.
Τα παραπάνω παρουσίασε η κορυφαία ελληνική βιομηχανία στην Ελλάδα και ένας εκ των μεγαλύτερων παραγωγών σαπώνων και υγρών καλλυντικών στην Ευρώπη, στην Ένωση Θεσμικών Επενδυτών.
Σύμφωνα με την εισηγμένη σε αυτό το πλαίσιο και παρά τις προκλήσεις στο μακροοικονομικό περιβάλλον, η Παπουτσάνης εδραιώνει τις θετικές προοπτικές της για το μέλλον, προχωρώντας σε διεύρυνση του προϊοντικού της χαρτοφυλακίου, ενίσχυση της παρουσίας των επωνύμων και ξενοδοχειακών προϊόντων στην αγορά, ανάπτυξη σημαντικών διεθνών συνεργασιών και εφαρμογή βιώσιμων επενδύσεων σε επίπεδο παραγωγής και προϊόντων.
Υπενθυμίζεται ότι διαθέτει 200 υπαλλήλους και 2.000 πελάτες. Οι παραγωγικές της εγκαταστάσεις είναι 20.000 τετραγωνικά μέτρα και εκτός από την Ελληνική αγορά έχει παρουσία σε Ευρώπη, Ασία και Β. Αμερική.
Οι εκτιμήσεις
Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης στην ΕΘΕ ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Μενέλαος Τασόπουλος προέβλεψε ότι ο κύκλος εργασιών για το 2024 θα είναι αυξημένος κατά 12% σε σχέση με πέρυσι (επίδοση άνω των 70 εκατ. ευρώ, έναντι 62,3 εκατ. το 2023), με ανοδικό EBITDA (το 2023 ξεπέρασε τα εννέα εκατ. ευρώ) καιβελτιωμένα καθαρά κέρδη. Οσον αφορά στο μέρισμα θα δοθεί σε ποσό που θα ισούται ή και θα υπερβαίνει το 0,05 ευρώ ανά μετοχή που δόθηκε το 2023. Ο ίδιος, πάντως, δεν έκρυψε τον προβληματισμό του για τις εξελίξεις στην Ερυθρά Θάλασσα και για το πώς θα επηρεαστούν τιμές και μεταφορά προϊόντων.