Στο πλαίσιο της ανανέωσης της εταιρικής της εικόνας, η εταιρεία Ούζο Βαρβαγιάννη προχώρησε πρόσφατα στον πλήρη επανασχεδιασμό του site της.
Ο επανασχεδιασμός της ιστοσελίδας σε συνδυασμό με το rebranding στα προϊόντα έχουν στόχο να κάνουν τον χρήστη να ταξιδέψει από το 1860 στο σήμερα εμβαθύνοντας στην ιστορία του Ούζου Βαρβαγιάννη, να ανακαλύψει τη διαδικασία από την προετοιμασία μέχρι το τελικό προϊόν και να γνωρίσει τις τέσσερις διαφορετικές ετικέτες, που ταιριάζουν σε ποικίλες στιγμές και διαθέσεις.
Με βάση τη σύγχρονη αισθητική και σεβασμό στην πολυετή ιστορία του Ούζου Βαρβαγιάννη, ο επανασχεδιασμός του site έγινε με στόχο τη σύνδεση του παλιού με το νέο και τον ξεκάθαρο προϊοντικό διαχωρισμό.
Η ανανεωμένη ιστοσελίδα δίνει μια νέα και φρέσκια αίσθηση, χρησιμοποιώντας λευκούς χώρους με έμφαση σε μεγάλες φόρμες και σχήματα βασισμένα στην χαρακτηριστική ετικέτα του Ούζου Βαρβαγιάννη. Το χρώμα και οι εικόνες κάθε προϊόντος, δημιουργούν μια αίσθηση διαφορετική, με μυρωδιά και γεύση ελληνική. Κάθε χρώμα είναι μια διαφορετική εμπειρία, μια διαφορετική διάθεση, μια μοναδική γεύση.
Η k2design σχεδίασε το νέο site του brand με τέτοιο τρόπο ώστε ο χρήστης να έχει μια ευχάριστη εμπειρία πλοήγησης από οποιαδήποτε συσκευή.
Διαβάστε ακόμη:
- Έλενα Κρίστενσεν: Εντυπωσιακή στα 54 της, ποζάρει με αποκαλυπτικό κορμάκι
- Super League: Νέα επίθεση Μαρινάκη σε Μπαλτάκο – «Μην προκαλείτε τη νοημοσύνη μας με φαιδρότητες»
- Η Τζέσικα Άλμπα χορεύει twerk και ξεσηκώνει το Instagram (βίντεο)
- Μπέος καταγγέλλει καταστηματάρχες: «Είναι άθλιοι μαυραγορίτες – Πωλούν το εμφιαλωμένο νερό στο Βόλο προς €4-5 την εξάδα»