Σε ό,τι αφορά στα social media, οι κορυφαίοι influencers έχουν σπάσει τον κώδικα του τι χρειάζεται για να γίνει κανείς viral. Κερδίζουν από χιλιάδες μέχρι και εκατομμύρια δολάρια ετησίως μόνο και μόνο επειδή έχουν κοινό που τους ακολουθεί πιστά. Με λίγα λόγια πληρώνονται για να δημιουργούν περιεχόμενο που θα ασκήσει επιρροή στους ακολούθους τους κι όλο αυτό μεταφράζεται σε μετρητά.
Πολλοί από τους πιο δημοφιλείς influencers ξεκινούν από μια άλλη πλατφόρμα (Vine, YouTube ή TikTok) και μεταφέρουν τους ακόλουθούς τους στο Instagram καθώς αυξάνεται η δημοτικότητά τους.
Οι πέντε top influencers για το 2023 που ακολουθούν έχουν περάσει χρόνια για να χτίσουν την επωνυμία τους στα social media και πλέον μπορούν να κοιτάνε τους υπόλοιπους του είδους αφ’ υψηλού καθώς δεν είναι απλοί influencers αλλά mega.
Khaby Lame
Αριθμός followers: 80 εκατομμύρια
Ο Lame ξεκίνησε κάνοντας κωμικά βίντεο στο Tik Tok. O Ιταλο-Σενεγαλέζος έχει τους περισσότερους followers στην πλατφόρμα.
Huda Beauty
Αριθμός followers: 51 εκατομμύρια (ο λογαριασμός του brand) και 2.6 εκατομμύρια ο προσωπικός λογαριασμός της Huda
Η Huda Kattan κυκλοφόρησε το beauty blog και το κανάλι της στο YouTube το 2010, και λάνσαρε ομώνυμη σειρά καλλυντικών το 2013. Την τελευταία δεκαετία, το εμπορικό σήμα Huda Beauty μετατράπηκε σε παγκόσμια αυτοκρατορία ομορφιάς που αποφέρει δισεκατομμύρια δολάρια.
Σήμερα, η Kattan είναι το πρόσωπο (κυριολεκτικά) της Huda Beauty, δημοσιεύοντας συχνά βίντεο GRWM (get ready with me/ετοιμάσου μαζί μου) χρησιμοποιώντας μόνο τα προϊόντα της επωνυμίας της.
Lele Pons
Αριθμός followers: 50.5 εκατομμύρια
Η Lele Pons ξεκίνησε ως κωμικός στην πλατφόρμα Vine και έκτοτε έχει εμπλουτίσει το περιεχόμενο που ανεβάζει στην πλατφόρμα και με διάφορες άλλες θεματολογίες όπως η μουσική, το μόντελινγκ και η υποκτιρική. Το τρέχον περιεχόμενό της στο Instagram είναι ένας συνδυασμός φωτογραφίες μόντελινγκ, βίντεο όπου δείχνει στους θαυμαστές της τι έκανε μέσα στη μέρα και διαφημίσεων για επωνυμίες όπως η εφαρμογή Sweat.
Charli D’Amelio
Αριθμός followers: 28.4 εκατομμύρια
Η Charli ξεκίνησε να ανεβάζει βίντεο στο Tik Tok με την ίδια να χορεύει το 2019. Ήταν η προσωπικότητα με τα περισσότερα κέρδη στην εφαρμογή το 2022. Έχει ηχογραφήσει δική της μουσική, δημιούργησε το δικό της άρωμα και κέρδισε το Dancing With the Stars.
Στο Instagram, εκπροσωπεί μεγάλες επωνυμίες, συμπεριλαμβανομένων των Prada, Amazon και Spotify.
Chiara Ferragni
Αριθμός followers: 28.4 εκατομμύρια
Ίσως η πρώτη influencer μόδας. Ξεκίνησε το blog της «The Blonde Salad» το 2009 κι από τότε εκτοξεύτηκε. Στο Instagram της δημοσιεύει βίντεο όπου δίνει στιλιστικό inspo, βίντεο με τα παιδιά της, τις συνεργασίες της με επώνυμα brand αλλά διαφημίζει και το δικό της το οποίο περιλαμβάνει ρούχα, αξεσουάρ, κοσμήματα και καλλυντικά.
Διαβάστε ακόμη:
- Άρθρο – κόλαφος των Financial Times για Σούνακ: Μείωσε τη Βρετανία στα μάτια του κόσμου
- Με πόσα χρήματα αμείβονται οι εργαζόμενοι μηχανικοί στην Τεχνητή Νοημοσύνη
- Πάρις Χίλτον: Έτσι ανακοίνωσε στην οικογένειά της, ότι απέκτησε κι άλλο παιδί – «Κρατούσα μια κουβέρτα με ένα μωρό»
- OnlyFans: Μοντέλα «ψάχνουν» 18χρονους για να γυρίσουν βίντεο πορνό