Σε αυξήσεις των τιμών σε μία σειρά προϊόντων της προσανατολίζεται ο κολοσσός του λιανεμπορίου LVMH, μία εκ τω κορυφαίων εταιρειών στον χώρο της μόδας και των ειδών ένδυσης παγκοσμίως, καθώς τα αυξημένα κόστη παραγωγής αλλά και η άνοδος του πληθωρισμού αναμένεται να πλήξουν την κερδοφορία της.

Ως εκ τούτου, οι αυξήσεις στις τιμές θα επηρεάσουν τα καταστήματα της Louis Vuitton παγκοσμίως και αφορούν στα δερμάτινα είδη, στα αξεσουάρ μόδας και στα αρώματα, δήλωσε η εκπρόσωπος της εταιρείας. Η ίδια δεν έδωσε περαιτέρω λεπτομέρειες για την κλίμακα των αυξήσεων, τονίζοντας ότι θα εξαρτηθούν ανάλογα με το προϊόν.

«Οι προσαρμογές στις τιμές λαμβάνουν υπόψη τις αλλαγές στο κόστος παραγωγής, στις πρώτες ύλες, στις μεταφορές καθώς και στον πληθωρισμό», ανέφερε η εταιρεία με ανακοίνωση προς το Reuters.

Ορισμένοι bloggers στα κινεζικά social media δηλώνουν πως οι τιμές σε ορισμένα μοντέλα τσαντών (Capucines, Neverfull), θα αυξηθούν κατά 20% ή περισσότερο στην Κίνα, χωρίς να επικαλούνται πηγές.

Η Chanel έχει αυξήσει τις τιμές σε ορισμένες από τις τσάντες της τρεις φορές πέρυσι, με την κλασική τσάντα Classic Flap να κοστίζει τώρα 60% περισσότερο από ό,τι πριν από την πανδημία.

Υπενθυμίζεται, τέλος, πως κατά το 2021 η Louis Vuitton κατέγραψε τις υψηλότερες πωλήσεις της στα χρονικά, καθώς ανήλθαν στα 64,2 δισ. ευρώ, ξεπερνώντας το προηγούμενο ρεκόρ του 2019, πριν από την πανδημία του κορωνοϊού.