Το νέο DS4 παρουσίασε η premium γαλλική φίρμα σε παγκόσμια διαδικτυακή εκδήλωση που έστρεψε τα φλας πάνω της. Το νέο μοντέλο έχοντας δεχθεί τεχνολογικό all in, διαθέτει την δική του μοναδική σιλουέτα, ενώ φέρνει και την έξυπνη touch οθόνη.

Όπως το έθεσε ακριβώς ο σχεδιαστής του, το νέο DS4 είναι αθλητικό και παράλληλα κομψό όσο κανένα άλλο αμάξι της κατηγορίας του. Η οροφή χαμηλώνει προς το τέλος της, όμως το μέγεθός του και η σχεδίαση δεν προκαλούν στιγμή την αίσθηση μικρών χώρων.

Αρκετές νευρώσεις στα πλαϊνά, χαρακτηριστικά κάθετα φώτα LED (98 σε κάθε πλευρά) στο εμπρός μέρος είναι τα σχεδιαστικά highlights, τα οποία καταλήγουν στην trade mark γεωμετρική γρίλια που φιλοξενεί και το λογότυπο της εταιρίας. Τα φώτα είναι τελευταίας τεχνολογίας και ο οδηγός μπορεί να οδηγεί με τη μεγάλη σκάλα ενεργοποιημένη, χωρίς να τυφλώνει στιγμή τα διερχόμενα αυτοκίνητα. Στο πίσω μέρος, μάλιστα, τα φώτα έχουν effect και το βράδυ δίνουν τη σωστή εντονότητα στο φως τους, ενώ οι τροχοί είναι 20 ιντσών.

Η premium ατμόσφαιρα στην καμπίνα του DS4 είναι έκδηλη τόσο από τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί όσο και από το χρώμα τους. Το ανοιχτόχρωμο δέρμα καλύπτει τα άνετα καθίσματα αλλά και τα σημεία που αφορούν στην ξεκούραση των επιβατών.

Τα σημεία που αφορούν στην οδήγηση και στην τεχνολογία καλύπτονται από εξίσου ποιοτικά, αλλά πιο σκουρόχρωμα, υλικά. Οι αεραγωγοί πλέον δεν είναι εμφανείς, όμως είναι αποδοτικότεροι από ποτέ, την ώρα που για πρώτη φορά χρησιμοποιείται και η smart touch οθόνη. Μία οθόνη 5 ιντσών που βρίσκεται ανάμεσα σε οδηγό και συνοδηγό, δίπλα από τα κουμπιά του κιβωτίου ταχυτήτων. Μέσω αυτής ο οδηγός με το δάχτυλό του μπορεί να χειριστεί το λογισμικό της κεντρικής οθόνης, χωρίς να πάρει τα μάτια του από τον δρόμο, σε συνδυασμό πάντα με τις φωνητικές εντολές.

Η μίνιμαλ λογική στο εσωτερικό κυριαρχεί, όπως και μερικά μπουτόν που κρύβονται στη φάσα του ταμπλό, όλες οι τεχνολογίες ασφαλείας με σύστημα ημιαυτόνομης οδήγησης β΄ επιπέδου, ενώ μια κάμερα στο παρμπρίζ σκανάρει συνεχώς τον δρόμο εμπρός και ρυθμίζει αναλόγως την ανάρτηση ασταμάτητα. Μάλιστα, υπάρχει και νυχτερινής όρασης σύστημα καμερών που δίνει συνεχώς πληροφορίες και μπορεί να ειδοποιήσει τον οδηγό για τυχόν εμπόδια στον δρόμο, ανεξαρτήτως του φωτισμού του δρόμου.

Το νέο DS4 «πατάει» πάνω στην πλατφόρμα EMP2 του PSA Groupe και παρέχει ιδιαίτερη άνεση κατά την οδήγηση, κρατώντας την στιβαρότητά της. Επιλέχθηκε, μάλιστα, η συγκεκριμένη για την δυνατότητά της να φιλοξενεί με σωστή κατανομή βάρους υβριδικά σύνολα. Είναι plug-in hybrid με 50 χλμ. αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία, ενώ η ιπποδύναμή του είναι στα 225 άλογα.

Συνδυάζεται με το 8άρι αυτόματο κιβώτιο που εξοπλίζει και τα ομόσταυλα αδέρφια του, ενώ θα παρουσιαστεί στις εκδόσεις DS4, DS4 Cross και DS4 Premium Line. Η φόρτισή του σε ταχυφορτιστή θα διαρκεί 1 ώρα και 45 λεπτά, ενώ σε οικιακή πρίζα 3 ώρες και 30 λεπτά.