Νέα διαφημιστική καμπάνια από την κυβέρνηση για την ενημέρωση των εμβολίων αντιμετώπισης της COVID19 Η καμπάνια είναι ύψους 18,5 εκατ. ευρώ και η διάθεσή της δεν θα γίνει με το Προεδρικό Διάταγμα 261/1997 “για τη διαφάνεια στη διαφημιστική προβολή του δημοσίου” και τους νόμους και το ΠΔ που το ακολούθησαν. Η διάθεση των μηνυμάτων θα γίνει “κατά παρέκκλιση ειδικότερων διατάξεων που αφορούν στη μετάδοση των σχετικών μηνυμάτων από τα ΜΜΕ”. Η παρέκκλιση αυτή παραβιάζει τη νομοθεσία, καθώς δεν υφίσταται έκτακτος χαρακτήρας για τη μετάδοση της καμπάνιας, καθώς η αναφορά για την έλευση των εμβολίων το Δεκέμβριο έχει γίνει από τον Απρίλιου. Η απόφαση του υπ. Υγείας έχει κριτήρια ανάθεσης μόνο για τους τηλεοπτικούς σταθμούς, που άλλωστε είχαν παραπονεθεί για τον αποκλεισμό τους, έναντι των ιστοσελίδων στην πρώτη καμπάνια. Η αναρτημένη στη Διαύγεια απόφαση αναφέρει πως η διάθεση της διαφήμισης θα γίνει “με κριτήρια την τηλεθέαση των τηλεοπτικών σταθμών, βάσει της διαθέσιμης μέτρησης από ανεξάρτητο φορέα” ή “με κριτήρια δημοφιλίας” και με “αναφορά στον βαθμό ανταπόκρισης και απήχησης σε κάθε ηλικιακή ομάδα”.