Νέα διαφημιστική καμπάνια από την κυβέρνηση για την ενημέρωση των εμβολίων αντιμετώπισης της COVID19 Η καμπάνια είναι ύψους 18,5 εκατ. ευρώ και η διάθεσή της δεν θα γίνει με το Προεδρικό Διάταγμα 261/1997 “για τη διαφάνεια στη διαφημιστική προβολή του δημοσίου” και τους νόμους και το ΠΔ που το ακολούθησαν. Η διάθεση των μηνυμάτων θα γίνει “κατά παρέκκλιση ειδικότερων διατάξεων που αφορούν στη μετάδοση των σχετικών μηνυμάτων από τα ΜΜΕ”. Η παρέκκλιση αυτή παραβιάζει τη νομοθεσία, καθώς δεν υφίσταται έκτακτος χαρακτήρας για τη μετάδοση της καμπάνιας, καθώς η αναφορά για την έλευση των εμβολίων το Δεκέμβριο έχει γίνει από τον Απρίλιου. Η απόφαση του υπ. Υγείας έχει κριτήρια ανάθεσης μόνο για τους τηλεοπτικούς σταθμούς, που άλλωστε είχαν παραπονεθεί για τον αποκλεισμό τους, έναντι των ιστοσελίδων στην πρώτη καμπάνια. Η αναρτημένη στη Διαύγεια απόφαση αναφέρει πως η διάθεση της διαφήμισης θα γίνει “με κριτήρια την τηλεθέαση των τηλεοπτικών σταθμών, βάσει της διαθέσιμης μέτρησης από ανεξάρτητο φορέα” ή “με κριτήρια δημοφιλίας” και με “αναφορά στον βαθμό ανταπόκρισης και απήχησης σε κάθε ηλικιακή ομάδα”.
MEDIA
Νέα διαφημιστική καμπάνια για τα εμβόλια
Νέα διαφημιστική καμπάνια από την κυβέρνηση για την ενημέρωση των εμβολίων αντιμετώπισης της COVID19 Η καμπάνια είναι ύψους 18,5 εκατ. ευρώ και η διάθεσή της δεν θα γίνει με το Προεδρικό Διάταγμα 261/1997…