Σε περισσότερους από 200 ανέρχονται οι δήμοι που έχουν ενταχθεί στο myKEPlive, καθώς από την Τρίτη παρέχουν εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση επιπλέον 29 ΚΕΠ σε 27 δήμους.

Συγκεκριμένα, στο πρόγραμμα του myKEPlive εντάσσονται οι δήμοι:

  • Αγίου Ευστρατίου,
  • Αιγάλεω,
  • Αμαρίου,
  • Αμφίκλειας-Ελάτειας,
  • Ασπροπύργου,
  • Αστυπάλαιας,
  • Βύρωνα,
  • Γρεβενών,
  • Δελφών,
  • Θηβαίων,
  • Ιθάκη,
  • Ιστιαίας Αιδηψού,
  • Καρδίτσας,
  • Κάτω Νευροκοπίου,
  • Λαγκαδά,
  • Μεγαρέων,
  • Μεσσήνης,
  • Μετεώρων,
  • Μοσχάτου – Ταύρου,
  • Νέας Ιωνίας,
  • Παλλήνης,
  • Πάτμου,
  • Σάμης,
  • Σικυωνίων,
  • Σουφλίου,
  • Σοφάδων,
  • Τεμπών.

myKEPlive δήμοι

Ειδική εκπαίδευση σε πάνω από 1.000 άτομα

Μέσα σε δέκα μήνες 249 ΚΕΠ από 201 δήμους της επικράτειας έχουν ενταχθεί στο πρόγραμμα που υλοποίησε η Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης υπό την επίβλεψη του υφυπουργού Ψηφιακής Διακυβέρνησης αρμόδιου για την απλούστευση των διαδικασιών Γιώργου Γεωργαντά, ενώ από τον Ιούλιο του 2020 έως σήμερα έχουν πραγματοποιηθεί 55.514 τηλεδιασκέψεις πολιτών με τα ΚΕΠ.

Για τις ανάγκες της λειτουργίας του myKEPlive 1.215 υπάλληλοι των ΚΕΠ έχουν εκπαιδευτεί στον χειρισμό της πλατφόρμας, ενώ από 14 Ιουνίου ξεκινούν επιμορφωτικά προγράμματα από το Εθνικό Κέντρο Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης (ΕΚΔΔΑ) στο πλαίσιο του μνημονίου συνεργασίας που υπέγραψε ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης Κυριάκος Πιερρακάκης με το ΕΚΔΔΑ.

Ποιες υπηρεσίες προσφέρει;

Μέσω του myKEPlive παρέχονται διαδικασίες υψηλής ζήτησης μέσω πέντε θεματικών υπηρεσιών:

  • Διοικητική Πληροφόρηση – Ενημέρωση,
  • Υποβολή αίτησης,
  • Υπηρεσίες προς Επιχειρήσεις,
  • Εξυπηρέτηση Πολιτών με Αναπηρία,
  • Εξυπηρέτηση από το δήμο σας.

Οι πολίτες εισέρχονται στην πλατφόρμα και ρυθμίζουν το ραντεβού τους χρησιμοποιώντας τους κωδικούς τους στο Taxisnet. Κατά τη χρήση της υπηρεσίας δεν αποθηκεύονται τα προσωπικά δεδομένα των πολιτών, ενώ οι τηλεδιασκέψεις με τους υπαλλήλους των ΚΕΠ δεν καταγράφονται.

myKEPlive: Επιλέγουν το ψηφιακό ραντεβού οι πολίτες

Πάνω από 75.000 ώρες μετακίνησης που συνεπάγονται ταλαιπωρία κι αναμονή σε ουρές, γλίτωσαν οι πολίτες που επέλεξαν να εξυπηρετηθούν με ψηφιακό ραντεβού σε συναλλαγή τους με τις δημόσιες υπηρεσίες, καθώς σύμφωνα με τα στοιχεία της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης (ΓΓΠΣΔΔ) αυξάνεται συνεχώς η χρήση της πλατφόρμας απομακρυσμένης εξυπηρέτησης για τους πολίτες MyDeskLive, μέσω των οποίων δίνεται η δυνατότητα στους πολίτες να πραγματοποιήσουν ψηφιακά ραντεβού με το Δημόσιο.

Συγκεκριμένα, περίπου 51.000 ραντεβού έχουν πραγματοποιηθεί στα ΚΕΠ από τον Αύγουστο του 2020 μέσω της εφαρμογής myKepLive, εκ των οποίων τα 31.100 το Α’ τετράμηνο του 2021. Ήδη, 21.870 ραντεβού μέσω υπολογιστή ή έξυπνου κινητού έχουν πραγματοποιηθεί με την ΑΑΔΕ, στην εφαρμογή myAADElive ,εκ των οποίων τα 11.210 μέσα στο 2021. Τέλος, 2.890 ψηφιακά ραντεβού πραγματοποιήθηκαν με τις υπηρεσίες του ΟΑΕΔ στην πλατφόρμα myOAEDlive, από ανέργους αλλά κι από εταιρείες, εκ των οποίων τα 1590 το Α’ τετράμηνο του 2021.