Η επέκταση των πωλήσεων στα ηλεκτρικά οχήματα είναι μέσα στους στόχους της Μοτοδυναμικής το 2026.

Το τελευταίο τρίμηνο του 2025 επικεντρώνονται στο λανσάρισμα της Nio στην ελληνική αγορά, μια στρατηγική κίνηση που ενισχύει τη θέση της στον κλάδο της ηλεκτροκίνησης.

Ταυτόχρονα, στις αρχές του 2026, η θυγατρική της Autodirect με τα Toyota, θέλει να κάνει αισθητή την παρουσία της στην Αττική.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η Μοτοδυναμική αναζητά νέες συνεργασίες στον κλάδο της ηλεκτροκίνησης σε χώρες με ισχυρή ανάπτυξη στην κατηγορία όπως η Κίνα, η Ιαπωνία και γενικότερα η Ασία.

Η ζήτηση για ηλεκτροκίνηση μέσα από την Sixt είναι αυξημένη το τελευταίο διάστημα και η Μοτοδυναμική θέλει να ενισχύσει την προσφορά ηλεκτρικών μοντέλων ενόψει της νέας χρονιάς.

Η πώληση αυτοκινήτων της Sixt θα είναι περιορισμένη σε σχέση με προηγούμενες χρονιές, καθώς επιλέγουν στοχευμένα τη διακράτηση μέρους του στόλου με στόχο την περαιτέρω ανάπτυξη της πλατφόρμας FLIZZR το 2026.

Οι πωλήσεις στο 9μηνο και η μεγάλη ζήτηση για Porsche

Ο κύκλος εργασιών της Μοτοδυναμική για το εννεάμηνο του 2025 ανήλθε σε €161,4 εκατ., σημειώνοντας αύξηση 11,7% σε ετήσια βάση.

Οι πωλήσεις δίκυκλων και προϊόντων θαλάσσης (Yamaha) διαμορφώθηκαν στα €71,4 εκατ., με αύξηση 1,8%.

Ο κλάδος του αυτοκινήτου συνέχισε την ανοδική του πορεία στο premium segment (Porsche), ενισχυμένος από την ένταξη του Ομίλου στο δίκτυο συνεργατών της Toyota Autodirect και την εμπορία των οχημάτων της Nio.

Οι συνολικές πωλήσεις του κλάδου ανήλθαν στα €46,5 εκατ., ενσωματώνοντας τις νέες δραστηριότητες, ενώ η οργανική ανάπτυξη (κλάδος Porsche) διαμορφώθηκε στο 17%.

Toyota: Σταδιακή επέκταση

Ιδιαίτερο βάρος δίνει η διοίκηση στην ανάπτυξη της Toyota μέσω της θυγατρικής Autodirect, που ήδη δραστηριοποιείται στην Αχαΐα και στις Κυκλάδες.

«Η παρουσία στην Αττική είναι στους στόχους μας», σημείωσε ο κ. Κυριακόπουλος μιλώντας στις αρχές Νοεμβρίου στους αναλυτές , προσθέτοντας ότι το επόμενο βήμα θα γίνει με προσεκτικά βήματα και πλήρη ετοιμότητα λειτουργίας.

Η Autodirect αποτελεί, όπως είπε, «στρατηγική γέφυρα» για τη Μοτοδυναμική ώστε να αποκτήσει ενεργό ρόλο στη διανομή της Toyota στην Ελλάδα, ανοίγοντας νέες πηγές εσόδων και μεγαλύτερη γεωγραφική κάλυψη.

 Η δραστηριότητα ενοικίασης αυτοκινήτων (Sixt) κατέγραψε έσοδα €43,4 εκατ., με αύξηση 7,1%.

Το μεικτό κέρδος ανήλθε στα €37,3 εκατ. (+7,0%) και τα λειτουργικά κέρδη στα €17,1 εκατ. (+1,1%).

Το λειτουργικό περιθώριο κέρδους επηρεάστηκε εν μέρει από τη συνεχιζόμενη πίεση στο μεικτό περιθώριο της Sixt και από τις αρχικές επενδύσεις στις νέες δραστηριότητες Toyota Autodirect και Nio.

Οι επενδύσεις στον στόλο της Sixt οδήγησαν σε αύξηση του μακροπρόθεσμου ενεργητικού το οποίο διαμορφώθηκε στα €99,8 εκατ.

Η χρηματοδότηση των επενδύσεων καλύφθηκε μέσω των ταμειακών ροών της εταιρείας και τραπεζικού δανεισμού, διατηρώντας τα επιθυμητά επίπεδα μόχλευσης.

Το χρηματοοικονομικό κόστος εμφανίζεται ελαφρώς μειωμένο, ακολουθώντας την τάση των χαμηλότερων επιτοκίων.

Διαβάστε ακόμη: