Η κυβέρνηση της Κίνας προωθεί κίνητρα με σκοπό την ενίσχυση των πωλήσεων αυτοκινήτων και η Morgan Stanley πιστεύει ότι τρεις μετοχές πρόκειται να ωφεληθούν απ’ αυτό.

«Ενώ η Κίνα προετοιμάζεται για την πιο αργή τριμηνιαία οικονομική ανάπτυξή της τα τελευταία δύο χρόνια, ο κλάδος της αυτοκινητοβιομηχανίας επωφελείται από τα πολύπλευρα κίνητρα που προσφέρουν οι κεντρικές και τοπικές επιχειρήσεις», ανέφεραν σε σχετικό σημείωμα οι αναλυτές της Morgan Stanley, με επικεφαλής τον Tim Hsiao.

Ο Hsiao σημείωσε ότι η προσπάθεια της Κίνας για την τόνωση της αύξησης των πωλήσεων οχημάτων οδήγησε σε απότομη ανάκαμψη του κλάδου των αυτοκινήτων το δεύτερο τρίμηνο.

Τα μέτρα που εφαρμόστηκαν περιλαμβάνουν περικοπές φόρων αγοράς και χαλάρωση της αυστηρής ποσόστωσης της χώρας στον αριθμό των πινακίδων κυκλοφορίας που εκδίδονται. Αυτή η ανάκαμψη στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας αναμένεται να συνεχιστεί το δεύτερο εξάμηνο του έτους, λόγω της ζήτησης αντικατάστασης τόσο για ηλεκτρικά οχήματα όσο και για παραδοσιακά οχήματα με κινητήρα εσωτερικής καύσης (ICE), πρόσθεσε.

Αύξηση πωλήσεων 4% το 2022

Η τράπεζα έχει προβλέψει αύξηση πωλήσεων Ι.Χ κατά 4% το 2022 ως βάση της. “Η ανάπτυξη στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας θα πρέπει να συγκρίνεται καλά σε επίπεδο κλάδου, καθώς άλλοι βασικοί τομείς προσπαθούν να παραμείνουν στην… ζωή εν μέσω κυκλικών πτώσεων”, δήλωσε ο Hsiao.

Η Morgan Stanley πιστεύει ότι ορισμένες εταιρίες με ηλεκτρικά οχήματα θα μπορούσαν να είναι οι πρώτες που θα επωφεληθούν από τα πακέτα τόνωσης της Κίνας.

«Εξακολουθούμε να πιστεύουμε ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα παραμείνουν στο επίκεντρο της στρατηγικής για την Κίνα το 2023 και έχουμε μια εποικοδομητική άποψη για τη βραχυπρόθεσμη απόδοση των ηλεκτρικών οχημάτων, καθώς τα βιβλία παραγγελιών, τα αποθέματα, τα επιθετικά κίνητρα και οι ευνοϊκοί αγωγοί μοντέλων θα υποστηρίξουν τη δυναμική τους στο β’ εξάμηνο του 2022 », είπε ο Hsiao.

Ποιες μετοχές θα ωφεληθούν από αυτό το νέο τοπίο

Η Morgan Stanley συμπαθεί η Nio με έδρα τη Σαγκάη για την πιθανή ανοδική πορεία της τιμής της μετοχής της. «Πιστεύουμε ότι η αγορά αναμένει ότι οι δραστηριότητες της Nio θα παραμείνουν υποτονικές– αλλά με την ανάκαμψη του [δεύτερου μισού] όγκου να ξεκινά, υποστηριζόμενη από τη βελτίωση της προσφοράς και έναν ευνοϊκό κύκλο μοντέλων, πιστεύουμε ότι οι κίνδυνοι για τους όγκους και την τιμή της μετοχής της Nio είναι πλέον ανοδικές» είπε ο Hsiao.

Στην τράπεζα αρέσει επίσης η Li Auto που εδρεύει στο Πεκίνο. Αν και αναγνώρισε ότι η μετοχή είχε υποαποδόσει στην αγορά τις τελευταίες δύο εβδομάδες, πιστεύει ότι οι ισχυρές παραγγελίες για το τελευταίο μοντέλο της το L9 Smart SUV και οι υψηλότερες πωλήσεις του L8 SUV θα αποτελέσουν «μια πιο ευνοϊκή πλατφόρμα» για το 2023.

Μια ακόμη μετοχή στη λίστα της τράπεζας είναι η Xpeng που εδρεύει στο Guangzhou. Σύμφωνα με τους αναλυτές, η μετοχή έχει υποαποδώσει τις αντίστοιχές της εφέτος λόγω ανησυχιών σχετικά με την επιβράδυνση των παραγγελιών για τα μοντέλα P5 και P7 και την απουσία νέων μοντέλων μέχρι το τέταρτο τρίμηνο του έτους. Ωστόσο, αναμένει ότι οι πωλήσεις των οχημάτων της Xpeng θα αυξηθούν από τον Σεπτέμβριο, υποστηριζόμενες από έναν αυξανόμενο αριθμό παραγγελιών και την κυκλοφορία του νέου πολυτελούς SUV G9.

Διαβάστε ακόμη: