Ο σκληρός ανταγωνισμός των μεγάλων καναλιών αποτυπώθηκε και την εβδομάδα (15-21 Νοεμβρίου 2021) στις μετρήσεις της Nielsen. Το Mega διατήρησε την πρώτη θέση με ποσοστό 14,5%, αλλά ο Alpha πλησιάζει με ποσοστό 14%. Ο ΑΝΤ1 με την προσθήκη των νέων εκπομπών κατέλαβε την τρίτη θέση με 13,7%, ενώ ο ΣΚΑΪ έμεινε στο 12%.
Το Star, που έχει εδραιωθεί στην πέμπτη θέση, είχε 10,6%, το Open κινήθηκε και πάλι χαμηλά, στο 4%, ενώ το Μακεδονία ΤV κατέγραψε 0,9%. Η ΕΡΤ1 είχε ποσοστό 5,7%, η ΕΡΤ2 2% και η ΕΡΤ3 1,5%. Συνολικά, τα ιδιωτικά κανάλια συγκέντρωσαν το 69,7% της μέσης τηλεθέασης, ενώ τα συνδρομητικά – περιφερειακά έφτασαν το 21,3%. Σε επίπεδο ομίλων, οι συνεργαζόμενοι Alpha -Star προηγούνται με 24,6%, ενώ ΑΝΤ1 – Μακεδονία TV κατέγραψαν ποσοστό 14,6% και η ΕΡΤ 9,2%.