Μία είδηση που θα ενθουσιάσει έφερε η επίσημη παρουσίαση του ΕΚΟ Ράλι Ακρόπολις 2021 που έγινε παρουσία του υφυπουργού Πολιτισμού και Αθλητισμού, Λευτέρη Αυγενάκη, και των υποστηρικτών της διοργάνωσης.

Η επιστροφή του Εθνικού μας Αγώνα στο καλεντάρι του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι, θα συνδυαστεί με μία συναρπαστική ειδική διαδρομή στο κέντρο της Αθήνας!

Αυτό επισημοποιήθηκε στην παρουσίαση του ΕΚΟ Ράλι Ακρόπολις 2021 που πραγματοποιήθηκε παρουσία του Υφυπουργού Πολιτισμού και Αθλητισμού, κ. Λευτέρη Αυγενάκη, του Υπουργού Οικονομικών Χρήστου Σταϊκούρα καθώς και των υποστηρικτών της διοργάνωσης.

Με 77 ημέρες να απομένουν για την εκκίνηση του Ράλι Ακρόπολις στο πλαίσιο του WRC, o Κος Αυγενάκης, υποδέχθηκε στο «Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος» όλους εκείνους που πίστεψαν και επέλεξαν να υποστηρίξουν το εγχείρημα της επιστροφής του αγώνα στον κορυφαίο θεσμό ράλι παγκοσμίως.

Δείτε την ιστορική παρουσίαση του ΕΚΟ Ράλι Ακρόπολις 2021, στο video που ακολουθεί

https://youtu.be/ABu_-inr9o0

Κατά την ομιλία του ο ανέλυσε την πορεία που προηγήθηκε της ένταξης του αγώνα στο ημερολόγιο του WRC για το 2021, αλλά και στάθηκε στο αποτέλεσμα του πλάνου του Υπουργείου αναφορικά με την επιστροφή της χώρας σε αθλητικές διοργανώσεις διεθνούς εμβέλειας, οι οποίες θα ήταν αδύνατον να υλοποιηθούν χωρίς τις χορηγίες κορυφαίων εταιρειών από σημαντικούς επαγγελματικούς κλάδους.

Ανάμεσά τους η ΕΚΟ, μέλος του Ομίλου ΕΛΠΕ, που, έχοντας επί μία δεκαετία συνδέσει το όνομά της με αυτό του Ράλι Ακρόπολις, επισφράγισε τους δεσμούς της με τον εμβληματικό αγώνα, ο οποίος για τις χρονιές 2021-2022 θα ονομάζεται «ΕΚΟ Ράλι Ακρόπολις». Ο κ. Ανδρέας Σιάμισιης, Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου ΕΛΠΕ και Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ΕΚΟ ΑΒΕΕ, σε δηλώσεις του επισήμανε ότι η ΕΚΟ πάντα πίστευε στην επιστροφή του αγώνα στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα και τόνισε ότι «… δικαιωνόμαστε μαζί με όσους λίγους συνέχιζαν να το πιστεύουν και προσπάθησαν σκληρά προκειμένου να βρισκόμαστε όλοι σήμερα εδώ».

Ανάλογης διάρκειας συνεργασίες συμφωνήθηκαν και με εταιρείες που κατέχουν ηγετική θέση στο χώρο όπου δραστηριοποιούνται. Μεταξύ τους η Cosmote, που ειδικότερα για τη φετινή εκδοχή του αγώνα θα βρεθεί πίσω από ένα από τα δυσκολότερα εγχειρήματά του: ο λόγος για την «Cosmote 5G Athens Stage». Όπως προδίδει η ονομασία, πρόκειται για μία διαδρομή που θα διοργανωθεί στο κέντρο της πρωτεύουσας με μήκος περίπου 1 χιλιόμετρο.

Η εν λόγω διαδρομή θα ακολουθήσει αμέσως μετά την τελετή εκκίνησης, η οποία θα πραγματοποιηθεί κάτω από την Ακρόπολη, και θα φέρει την «καρδιά» του αγώνα σε ορισμένους από τους κεντρικότερους δρόμους της Αθήνας, με αποκορύφωμα το πέρασμα των αγωνιστικών αυτοκινήτων εμπρός από την Πλατεία Συντάγματος! Ένα υπερθέαμα που, όπως τόνισε και ο κ. Αυγενάκης «…θα ταξιδέψει την εικόνα της χώρας μας απ’ άκρη σ’ άκρη σε όλο τον κόσμο».

Το πέρασμα από την Αθήνα, όπως και τρεις καθαρά αγωνιστικές μέρες στα βουνά της Πελοποννήσου και της Στερεάς Ελλάδας, αποτελούν εχέγγυο για την προβολή της χώρας σε διεθνές επίπεδο, κάτι που αναγνωρίζεται και από τον ΕΟΤ, που παραδοσιακά στηρίζει έμπρακτα τον αγώνα.

Στο πλαίσιο της παρουσίασης του ΕΚΟ Ράλι Ακρόπολις, αποκαλύφθηκε το νέο λογότυπό του, που σχεδιάστηκε με γνώμονα τη διαχρονικότητα. Συμπαγές και ταυτόχρονα δυναμικό, αντλεί το σχήμα του από έναν συνδυασμό των γραμμάτων «A» και «R» του λατινικού αλφαβήτου, που φυσικά αποτελούν τα αρχικά της ονομασίας του αγώνα.

Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους εκπρόσωποι της Πολιτείας, όπως ο Υπουργός Οικονομικών, κ. Χρήστος Σταϊκούρας, ο Δήμαρχος Αθηναίων, κ. Κώστας Μπακογιάννης, εκπρόσωποι της τοπικής αυτοδιοίκησης, καθώς και στελέχη των χορηγών του ΕΚΟ Ράλι Ακρόπολις, που άλλωστε αποτελούν και τους μεγαλύτερους «συμμάχους» της διοργάνωσης. Ανάμεσά τους η Toyota Ελλάς, που κατέχει ηγετική θέση σε επίπεδο πωλήσεων και after sales στην ελληνική αγορά επί σειρά ετών, η Κωτσόβολος, που με 70 χρόνια παρουσίας στην αγορά διαθέτει πανελλαδικά δίκτυο με 95 φυσικά καταστήματα προϊόντων τεχνολογίας, ηλεκτρονικών και ηλεκτρικών ειδών, η Chipita με τη μάρκα 7DAYS, η Νέα Οδός και η Κεντρική Οδός, καθώς και οι ANEK Lines και Superfast Ferries, όπως και το Ιατρικό Κέντρο Αθηνών.