Η McLaren αποκάλυψε το ισχυρότερο cabrio μοντέλο που έχει κατασκευάσει ποτέ στην ιστορία της, με τις επιδόσεις να είναι όπως αναμένεται, κορυφαίες.

Πρόκειται για την 765LT Spider. Τα αρχικά LT στο όνομά της είναι από τις λέξεις LongTail, το οποίο σημαίνει ότι έχει μεγαλύτερο μήκος από την απλή 765, ενώ ο αριθμός δηλώνει τους αριθμούς των ίππων που αποδίδει ο κινητήρας της.

Ξεκινώντας λοιπόν από αυτό, πρόκειται για τον γνώριμο διπλά υπερτροφοδοτούμενο V8 των 4.0 λίτρων που έχουμε δει και σε άλλα μοντέλα της βρετανικής μάρκας. Για την περίσταση αποδίδει 765 ίππους και 800 Nm ροπής. Αυτή η ισχύς περνάει αποκλειστικά στον πίσω άξονα μέσω σειριακού κιβωτίου με 7 σχέσεις. Μάλιστα, το τελευταίο είναι βελτιστοποιημένο σε σχέση με την 720S Spider ώστε να κάνει τις αλλαγές 15% ταχύτερα.

Έτσι, η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα διαρκεί 2.8 δευτερόλεπτα, τα 200 χλμ./ώρα έρχονται σε 7.2 δευτερόλεπτα, το γνωστό 400άρι καλύπτεται σε 10 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 330 χλμ./ώρα.

Οι Βρετανοί μηχανικοί έχουν κάνει πολλή δουλειά στον τομέα της μείωσης του βάρους. Αρχικά έχουν χρησιμοποιήσει ανθρακονήματα σε όσο περισσότερα σημεία μπορούσαν. Χαρακτηριστικά, το τούνελ ανάμεσα σε οδηγό και συνοδηγό είναι από ανθρακόνημα με πάχος μόλις 0.8 χλστ. Το ίδιο υλικό έχει χρησιμοποιηθεί στον μπροστά προφυλακτήρα, το κάτω μέρος των θυρών, τις πλαϊνές ποδιές, την (ενεργή) αεροτομή, αλλά και το μπροστά μέρος του σασί. Ακόμα και λεπτομέρειες όπως το πλαίσιο γύρω από τους διακόπτες των παραθύρων είναι από ανθρακονήματα.

Το άλλο υλικό που χρησιμοποιήθηκε για την εξοικονόμηση βάρους είναι το πολύ ελαφρύ αλουμίνιο. Το συναντάμε στο καπό, τα μπροστά αλλά και τα πίσω φτερά, τα εξωτερικά πάνελ των θυρών, αλλά και στις ζάντες.

Συνολικά έχουν εξοικονομηθεί 80 κιλά βάρους, εκ των οποίων τα 22 κιλά έχουν προέλθει μόνο από τις ζάντες, οι οποίες ντύνονται με ελαστικά Pirelli P ZeroTrofeo R.

Εκτός από τα παραπάνω, σημαντικό ρόλο στη μείωση της ένδειξης στη ζυγαριά παίζει η εξάτμιση, η οποία είναι ολόκληρη από τιτάνιο με όφελος 10.9 κιλά, 3.0 κιλά έχουν εξοικονομηθεί από τη χρήση μπαταρίας λιθίου νέου τύπου και 2.4 κιλά επειδή αφαιρέθηκαν τα πατάκια. Στην αρχική διαμόρφωση το αυτοκίνητο στερείται κλιματισμού (-10 κιλά) και ηχοσυστήματος (-1.5 κιλά), όμως αν θέλει ο πελάτης αυτά τα δύο μπορούν να τοποθετηθούν χωρίς επιπλέον χρέωση.

Η παραγωγή της McLaren 765LT Spider θα περιοριστεί στις 765 μονάδες, με την τιμή να ξεκινά στη Βρετανία από τις 310.500 λίρες (364.670 ευρώ).