Οι πωλήσεις της McDonald’s Corp. μειώθηκαν για πρώτη φορά από το 2020 το δεύτερο τρίμηνο κόντρα στις προσδοκίες των αναλυτών που προέβλεπαν μέτρια αύξηση.

Οι συγκρίσιμες πωλήσεις της αλυσίδας, ένας δείκτης που παρακολουθεί τα εστιατόρια που είναι ανοιχτά για πάνω από ένα χρόνο, μειώθηκαν κατά 1% σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Είναι αξιοσημείωτο ότι όλα τα  γεωγραφικά τμήματα της McDonald’s κατέγραψαν μείωση των πωλήσεων. Στις ΗΠΑ, η τάση αυτή οφείλεται, εν μέρει, στη μείωση της επισκεψιμότητας.

Η αύξηση των πωλήσεων της McDonald’s επιβραδύνθηκε φέτος, καθώς οι πελάτες σε όλο τον κόσμο περιόρισαν την κατανάλωση των Big Macs, λόγω των πολυετών αυξήσεων των τιμών και των χαμηλής καταναλωτικής δυνατότητας των νοικοκυριών. Στο τέλος του περασμένου τριμήνου, ο πάροχος γρήγορου φαγητού λάνσαρε μια προσφορά γεύματος αξίας 5 δολαρίων στις ΗΠΑ για να πείσει τους πελάτες ότι εξακολουθεί να αποτελεί μια προσιτή επιλογή. Τα πρώτα αποτελέσματα υποδηλώνουν ότι προσελκύει πελάτες, αν και η όποια αύξηση των πωλήσεων δεν θα είναι εμφανής μέχρι αργότερα φέτος. Έχει επίσης εντάξει το μενού του σειρές περιορισμένης έκδοσης ελπίζοντας να προσελκύσει πελάτες, όπως ένα McCrispy με μπέικον και ένα McFlurry της «γιαγιάς».

Η αλυσίδα θα παραμείνει επικεντρωμένη στην «αξιόπιστη, καθημερινή αξία», καθώς οι πελάτες γίνονται πιο απαιτητικοί στις δαπάνες τους, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Chris Kempczinski. Άλλες στρατηγικές προτεραιότητες περιλαμβάνουν τη σειρά κοτόπουλων της αλυσίδας και το πρόγραμμα πιστότητας.

Εκτός των ΗΠΑ, τα μποϊκοτάζ λόγω του πολέμου Ισραήλ-Χαμάς συνεχίζουν να πλήττουν τις πωλήσεις στο τμήμα που περιλαμβάνει τη Μέση Ανατολή. Η εταιρεία έχει προειδοποιήσει προηγουμένως ότι η ύφεση θα συνεχιστεί έως ότου επιλυθεί η σύγκρουση. Η McDonald’s ανακοίνωσε επίσης μείωση των πωλήσεων στα ίδια καταστήματα στην Κίνα και τη Γαλλία.

Οι πωλήσεις στα νέα εστιατόρια σημείωσαν επίσης πτώση, γεγονός που υποδηλώνει ότι τα ανοίγματα δεν αντισταθμίζουν την αδυναμία των υφιστάμενων μονάδων. Η διάσημη αλυσίδα burgers βρίσκεται εν μέσω ενός φιλόδοξου σχεδίου επέκτασης, επιδιώκοντας να έχει 50.000 τοποθεσίες σε όλο τον κόσμο μέχρι το 2027, από περίπου 42.000 στις αρχές του τρέχοντος έτους.

Τα κέρδη ήταν 2,97 δολάρια ανά μετοχή το πρώτο τρίμηνο, χάνοντας τη μέση εκτίμηση των αναλυτών για 3,07, ενώ τα έσοδα ανήλθαν σε 6,49 δισ. δολάρια έναντι εκτιμήσεων για 6,61 δισ. Η εταιρεία διατήρησε επίσης τις προβλέψεις της για τα νέα ανοίγματα καταστημάτων και το λειτουργικό περιθώριο κέρδους.

Διαβάστε ακόμη: