Μέσα από την πλατφόρμα e-εγγραφές θα γίνουν φέτος οι εγγραφές, οι οποίες θα είναι αποκλειστικά ηλεκτρονικές, στα σχολεία για τους μαθητές όλων των τάξεων (Α’, Β’, Γ’) στα Λύκεια.

Για το ζήτημα με τις ηλεκτρονικές εγγραφές έστειλε επιστολή, με αναλυτικές οδηγίες στους γονείς, η Γενική Διεύθυνση Σπουδών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του υπουργείου Παιδείας.

Μεταξύ άλλων, η Γενική Διεύθυνση ενημερώνει τους γονείς -των μαθητών που θα φοιτήσουν την επόμενη χρονιά στο Λύκειο- ότι η διαδικασία εγγραφής θα γίνει ηλεκτρονικά, με τη χρήση των κωδικών Taxis (Taxisnet).

Επιπλέον, το υπουργείο Παιδείας εξηγεί στις οδηγίες του το πώς θα πρέπει να καταχωρίζεται η διεύθυνση μόνιμης κατοικίας και η ημερομηνία γέννησης, επισημαίνοντας τα 5 σημεία που απαιτούν προσοχή.

Λύκεια: Με ηλεκτρονικές εγγραφές φέτος - Τι πρέπει να γνωρίζετε

Τα 5 «SOS» για τις ηλεκτρονικές εγγραφές στα Λύκεια

Η Γενική Διεύθυνση Σπουδών αναφέρει αρχικά ότι «οι εγγραφές-ανανεώσεις εγγραφών-μετεγγραφές των μαθητών/τριών στα Δημόσια Λύκεια, Α΄, Β΄, Γ΄ τάξη ημερησίου και Α΄, Β΄ και Γ΄ τάξη εσπερινού, (ΓΕ.Λ./ΕΠΑ.Λ.) για το σχολικό έτος 2021-22 θα πραγματοποιηθούν ηλεκτρονικά μέσω της εφαρμογής e-εγγραφές».

Προκειμένου να αποφευχθούν εγκαίρως τυχόν προβλήματα, το υπουργείο Παιδείας επισημαίνει τα εξής 5 βασικά σημεία για τις ηλεκτρονικές εγγραφές στα Λύκεια:

  1. Η είσοδος στην εφαρμογή e-εγγραφές γίνεται με κωδικούς ΓΓΠΣ (taxis). Ο κηδεμόνας που θα υποβάλει ηλεκτρονικά την αίτηση με κωδικούς ΓΓΠΣ (taxis) θα πρέπει να είναι αυτός/ή που έχει δηλωθεί ως «Κηδεμόνας e-εγγραφές» στο σχολείο όπου φοιτά τώρα ο/η μαθητής/τρια. Για να γίνει αυτό, και, προκειμένου να επικαιροποιηθούν τα στοιχεία σας, θα πρέπει ο γονεάς/κηδεμόνας που θα υποβάλλει την ηλεκτρονική αίτηση (κηδεμόνας e-εγγραφές) να συμπληρώσει σχετική Υπεύθυνη Δήλωση και να την αποστείλει/καταθέσει στο σχολείο.
  2. Η διεύθυνση μόνιμης κατοικίας, βάσει της οποίας θα εγγραφεί-κατανεμηθεί ο μαθητής/τρια, είναι αυτή η οποία έχει δηλωθεί στο σχολείο και έχει καταχωριστεί στο πληροφοριακό σύστημα myschool. Σε περίπτωση που δεν κατοικείτε πλέον στην ίδια διεύθυνση, παρακαλείστε να επικοινωνήσετε έγκαιρα με τη σχολική μονάδα όπου φοιτά τώρα ο/η μαθητής/τρια και να προσκομίσετε τα σχετικά δικαιολογητικά που θα σας ζητήσουν, προκειμένου να πραγματοποιηθεί η αλλαγή.
  3. Η ακριβής ημερομηνία γέννησης του/της μαθητή/τριας είναι αυτή η οποία έχει ήδη δηλωθεί στο σχολείο και έχει καταχωριστεί στο πληροφοριακό σύστημα myschool. Αν υπάρχει θέμα διόρθωσης, παρακαλείστε να την πραγματοποιήσετε άμεσα στο σχολείο όπου φοιτά τώρα ο/η μαθητής/τρια, μετά από επικοινωνία με τη σχολική μονάδα που θα σας ενημερώσει για τις απαραίτητες διαδικασίες.
  4. Ο Αριθμός Μητρώου μαθητή/τριας αναγράφεται σε έγγραφα από το σχολείο, όπως η βαθμολογία της τρέχουσας σχολικής χρονιάς. Σε περίπτωση που δεν έχετε κάποιο τέτοιο έγγραφο στη διάθεσή σας μπορείτε να επικοινωνήσετε με το σχολείο για να σας δώσουν τον αριθμό.
  5. Η κατανομή των μαθητών/τριών της Α΄ τάξης σε Δημόσια Γενικά Λύκεια γίνεται σύμφωνα με τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας τους από τις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Κατά συνέπεια, για οποιαδήποτε διευκρίνιση σχετικά με τη χωροταξική κατανομή μπορείτε να καλείτε στην αρμόδια Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Επισημαίνεται ότι η εφαρμογή e-εγγραφές δεν διατηρεί αρχείο αιτήσεων προηγούμενων ετών. Μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας, όλα τα στοιχεία που έχουν καταχωριστεί διαγράφονται.

Για τις λεπτομέρειες της διαδικασίας και της έναρξης λειτουργίας της εφαρμογής, οι γονείς θα ενημερωθούν με νεότερη εγκύκλιο. Σε κάθε περίπτωση μπορούν ήδη να απευθύνονται στις σχολικές μονάδες για οποιαδήποτε διευκρίνιση.