Η νέα Lotus Emeya δεν είναι ταχύτατη μόνο στην άσφαλτο (0-100 χλμ./ώρα σε λιγότερα από 2,8 δευτ.- τελική ταχύτητα 250 χλμ./ώρα), αλλά και στη φόρτιση.

Σύμφωνα λοιπόν με τη βρετανική εταιρεία, το πρώτο της ηλεκτρικό τετράθυρο Hyper-GT κατάφερε χρόνο φόρτισης ρεκόρ. Συγκεκριμένα, σε δημόσιο ταχυφορτιστή DC 400 kW η μπαταρία (χωρητικότητας 102 kWh) της Emeya φόρτισε από 10-80% εντός μόλις 14 λεπτών! Σημειώνεται ακόμα ότι κατά τη διάρκεια του ρεκόρ η μέγιστη ισχύ φόρτισης έφτασε 402 kW, ενώ η μέση ισχύ φόρτισης ήταν 331 kW. Επιπλέον, έχοντας κατανάλωση ενέργειας 18,7 kWh/100 χλμ. (μέτρηση WLTP), η Emeya μπορεί να αποκτήσει 310 χλμ. αυτονομίας σε μόλις 10 λεπτά.

Το ρεκόρ χρόνου φόρτισης της Emeya επικυρώθηκε από την κορυφαία παγκόσμια εταιρεία συμβούλων P3, η οποία δημοσίευσε πρόσφατα τον ανεξάρτητο για το 2023 Δείκτη Φόρτισης P3 για την Ασία.

Η κατάταξη δείχνει την Emeya ως το ταχύτερα φορτιζόμενο ηλεκτρικό όχημα που δοκιμάστηκε έναντι κορυφαίων, συμπεριλαμβανομένων των Mercedes EQS, BMW i7, Tesla Model Y, Genesis G80, Xpeng G9, Kia EVP, Hyundai Ioniq 6, Nio ET5 και BYD Atto 3.

Για να πετύχει τις δυνατότητες γρήγορης φόρτισης στα ηλεκτρικά οχήματα επόμενης γενιάς, η Lotus χρησιμοποιεί μια δομή μπαταρίας cell-to-back, που σημαίνει ότι 20% περισσότερες κυψέλες μπορούν να συσκευαστούν στον ίδιο χώρο, σε σύγκριση με μια τυπική αρχιτεκτονική μονάδας. Η Emeya χρησιμοποιεί επίσης μια νέα αρχιτεκτονική συστήματος ψύξης που έχει σχεδιαστεί για να βελτιώνει τη θερμική απόδοση και την απόδοση της μπαταρίας.

Στόχος της Lotus είναι να καταστεί έως το 2028 μια παγκόσμια μάρκα επιδόσεων που θα διαθέτει στη γκάμα της αποκλειστικά ηλεκτροκίνητα μοντέλα. Οι πρώτες παραδόσεις της Emeya σε πελάτες ξεκίνησαν τον περασμένο Μάρτιο στην Κίνα, ενώ θα συνεχιστούν σε Βρετανία και Ευρώπη το τρίτο τρίμηνο του έτους.

Μέσω του δικτύου φόρτισης της Bosch, οι ιδιοκτήτες Lotus έχουν πρόσβαση σε περισσότερους από 700.000 δημόσιους φορτιστές σε 30 ευρωπαϊκές χώρες, συμπεριλαμβανομένης της Βρετανίας, της Γερμανίας και της Γαλλίας.

Διαβάστε ακόμη