Δεύτερο παιχνίδι για τον Λιονέλ Μέσι με τη φανέλα της Ίντερ Μαϊάμι και ο Αργεντινός αισθάνεται ολοένα και περισσότερο σαν στο σπίτι του.
Κόντρα στην Ατλάντα του Γιώργου Γιακουμάκη ο παγκόσμιος πρωταθλητής και ενδεχομένως οσονούπω κάτοχος όγδοης Χρυσής Μπάλας σκόραρε δύο φορές (8′, 22′) και δημιούργησε ακόμη ένα (53′) γκολ στο 4-0 της ομάδας του, πριν αντικατασταθεί στο 75ο λεπτό, με τους περισσότερους στις κερκίδες να αποχωρούν με την έξοδό του από το χορτάρι.
Λίγο μετά το πρώτο γκολ του, το οποίο προήλθε από μια υπέροχη λόμπα του Σέρζι Μπουσκέτς, ο Μέσι γύρισε προς την εξέδρα του γηπέδου, κοίταξε τον Ντέιβιντ Μπέκαμ, κοντοστάθηκε και σήκωσε το χέρι του για να του ζητήσει να… κρατήσει τη μπύρα του. Η φράση «hold my beer» χρησιμοποιείται όταν κάποιος θέλει να υποδηλώσει ότι κάτι είναι πολύ εύκολο για εκείνον.
Fans leaving in masses after Messi was subbed off in the 75th minute ?pic.twitter.com/7PwJ2QYClJ
— MC (@CrewsMat10) July 26, 2023
Τα ιλιγγιώδη νούμερα
Το γκολ-φάουλ του Λιονέλ Μέσι στο ντεμπούτο του στο MLS με την Ίντερ Μαϊάμι -στον αγώνα με την Κρουζ Αζούλ- έκανε αναπόφευκτα τον γύρο του κόσμου, προκαλώντας ιλιγγιώδη νούμερα στα social media. Ένα φάουλ από απόσταση είκοσι μέτρα, που για τον Μέσι φαίνονταν σαν να ήταν έντεκα.
Το γκολ του Αργεντινού σούπερ σταρ ακολούθησε ένα τρομακτικό…κύμα στα social media. Δύο μέρες αργότερα, το βίντεο που δημοσίευσε το επίσημο προφίλ του MLS, είχε 54 εκατομμύρια προβολές, 381.000 likes και 94 εκατομμύρια retweets, όπως αναφέρει η ιταλική εφημερίδα «Gazzetta dello Sport».
Απίστευτα νούμερα, αν αναλογιστεί κάποιος ότι γεγονότα παγκόσμιας σημασίας όπως η νίκη της Αργεντινής στο Παγκόσμιο Κύπελλο του Κατάρ και ο θρίαμβος της Μάντσεστερ Σίτι στον τελικό του Champions League, έχουν φτάσει «μόλις» τα 16 εκατομμύρια και 6 εκατομμύρια προβολές αντίστοιχα στο twitter.
Να σημειωθεί, όπως αναφέρει η ισπανική εφημερίδα «Marca», ότι η ανακοίνωση της μεταγραφής του Λιονέλ Μέσι έκανε την Ίντερ Μαϊάμι έναν από τους συλλόγους που έχει κερδίσει τους περισσότερους ακόλουθους στα κοινωνικά δίκτυα το τελευταίο διάστημα. Το instagram (@intermiamicf) της αμερικανικής ομάδας εκτινάχθηκε από 1 εκατομμύριο οπαδούς στα 11,6 εκατομμύρια που είναι σήμερα. Στην Ισπανία, μόνο η Ρεάλ Μαδρίτης, η Μπαρτσελόνα και η Ατλέτικο ξεπερνούν το όριο
Στη Βραζιλία, βρίσκεται μόνο πίσω από τη Φλαμένγκο σε ακολούθους στο instagram, που έχει 17.694.296 εκατομμύρια – έχει ήδη ξεπεράσει την Κορίνθιανς (9.902 εκατομμύρια), το Σάο Πάολο (5.240 εκατομμύρια) και την Παλμέιρας (5 εκατομμύρια). Η Μπόκα Τζούνιορς παραμένει στο 8,3, έναντι 7,8 της Ρίβερ Πλέιτ.
Αυτοί οι αριθμοί είναι ήδη υψηλότεροι από όλες τις ομάδες του NFL, το κύριο πρωτάθλημα αμερικανικού ποδοσφαίρου, και επίσης υψηλότεροι από εκείνους των ομάδων που απαρτίζουν τo πρωτάθλημα μπέισμπολ των Ηνωμένων Πολιτειών.
Μια άλλη αύξηση στον αντίκτυπο της Ίντερ Μαϊάμι σημειώθηκε στο Tik Tok (InterMiamiCF), που έφτασε τους 5,2 εκατομμύρια ακολούθους και πρακτικά τριπλασίασε τα νούμερα σε σχέση με αυτά που είχε πριν από την άφιξη του Αργεντινού σταρ.
Αθροίζοντας όλα τα κοινωνικά δίκτυα, ο σύλλογος έχει περισσότερους από 30 εκατομμύρια ακόλουθους, ενώ εκτός από τις πλατφόρμες που αναφέρθηκαν παραπάνω, υπάρχουν 2 εκατομμύρια στο Facebook και 700.000 στο twitter.