Ενώνοντας δυνάμεις με το περιοδικό «Γαστρονόμος» της Καθημερινής και τη διακεκριμένη σεφ Νένα Ισμυρνόγλου, παρουσίασε παράλληλες δράσεις και δραστηριότητες βιωσιμότητας χαρίζοντας μοναδικές εμπειρίες γεύσης και ενημέρωσης.
Η Lidl Ελλάς υποστήριξε τη διοργάνωση του Sani Gourmet, που διεξάγεται στον εμβληματικό χώρο του Sani Resort, στη Χαλκιδική, για πέμπτη συνεχόμενη χρονιά ως στρατηγικός εταίρος προσφέροντας προσεκτικά διαλεγμένα, ολόφρεσκα και ποιοτικά υλικά, από την ελληνική γη και θάλασσα και από επιλεγμένες συνεργασίες με Έλληνες προμηθευτές και συνεχείς ελέγχους ποιότητας.
Το Sani Gourmet, η απόλυτη γιορτή της σύγχρονης ελληνικής γαστρονομικής σκηνής, επέστρεψε στο Sani Resort από τις 20 έως τις 24 Μαΐου 2022, ύστερα από αναμονή δύο ετών, καλωσορίζοντας εννέα κορυφαίους Έλληνες σεφ. Με σεβασμό προς το περιβάλλον και τον άνθρωπο και με στόχο τη βιώσιμη ανάπτυξη, κατά τη διάρκεια του φετινού “θεσμού” εφαρμόστηκαν πρακτικές μηδενικών απορριμμάτων για την πρόληψη, μείωση και κομποστοποίηση των αποβλήτων.
Συνεργασία με Γαστρονόμο
Σε αυτό το πλαίσιο, η Lidl Ελλάς σε συνεργασία με το περιοδικό «Γαστρονόμος» της Καθημερινής και τη διακεκριμένη σεφ Νένα Ισμυρνόγλου, μία από τις πρώτες σεφ που εφάρμοσαν πρακτικές μηδενικών αποβλήτων στις κουζίνες, παρουσίασε ένα εμπειρικό μάθημα βιωσιμότητας με τίτλο «Βιωσιμότητα στο πιάτο».
Κατά τη διάρκεια του μαθήματος εκπρόσωποι των μέσων αλλά και συνεργάτες της Lidl Ελλάς και του Sani Resort είχαν την ευκαιρία να πειραματιστούν δημιουργικά με πρώτες ύλες εφαρμόζοντας στην πράξη πρακτικές που συμβάλλουν στην καταπολέμηση της σπατάλης τροφίμων. Στη συνέχεια, οι παρασκευές από το μάθημα βιωσιμότητας συνάντησαν τα εκλεκτά υλικά από τη νέα σειρά τοπικών προϊόντων γεωγραφικής προέλευσης «Νώμα» της Lidl Ελλάς, σε ένα γεύμα 5 πιάτων με την υπογραφή της σεφ Νένας Ισμυρνόγλου, όπου τίποτα δεν πήγε χαμένο.
Η πρωτοβουλία αυτή αποτελεί μέρος μίας σειράς ενεργειών της Lidl Ελλάς και του περιοδικού «Γαστρονόμος» της Καθημερινής προκειμένου να δημιουργηθεί σταδιακά μία σφαιρική πλατφόρμα ενημέρωσης και εκπαίδευσης, παιδιών και ενηλίκων, πάνω στη σημασία των σωστών πρακτικών παραγωγής και συνηθειών διατροφής.
Για τη Lidl Ελλάς, η βιώσιμη ανάπτυξη δεν είναι απλά ένας στόχος, αλλά κυρίαρχη συνιστώσα της εταιρικής της κουλτούρας για ένα καλύτερο αύριο και υπόσχεσή της απέναντι στην κοινωνία του σήμερα.