Η κινεζική κατασκευάστρια παιχνιδιών Pop Mart International Group ανακοίνωσε πρωτοφανή αύξηση εσόδων και κερδών το α’ εξάμηνο του 2025, χάρη στην «εκρηκτική» ζήτηση για τις λούτρινες κούκλες Labubu που έχουν εξελιχθεί σε παγκόσμιο πολιτιστικό φαινόμενο.
Τα έσοδα της Pop Mart «εκτινάχθηκαν» κατά 204% σε ετήσια βάση, στα 13,88 δισ. γουάν (1,93 δισ. δολάρια), από αύξηση 62% την αντίστοιχη περίοδο του 2024. Τα καθαρά κέρδη σημείωσαν άνοδο 397%, αγγίζοντας τα 4,57 δισ. γουάν.
Η εταιρεία, με έδρα το Πεκίνο, τρέχει με γρήγορο ρυθμό το σχέδιο διεθνούς επέκτασης, αξιοποιώντας τη δημοφιλία των Labubu — λούτρινα με μυτερά αυτιά και κοφτερά δόντια, που έχουν αποκτήσει φανατικό κοινό στη Δύση, ιδιαίτερα στις ΗΠΑ. Η επιτυχία τους τροφοδοτείται από τη στρατηγική πώλησης σε blind boxes που ενθαρρύνουν επαναλαμβανόμενες αγορές, από τη δυναμική των social media και από διασημότητες που δηλώνουν φαν.
Ο ιδρυτής και CEO, Γουάνγκ Νινγκ, είχε δηλώσει τον Ιούλιο σε κινεζικά ΜΜΕ ότι η ανάπτυξη στο εξωτερικό ξεπερνά κάθε πρόβλεψη. Εκτίμησε μάλιστα ότι οι διεθνείς πωλήσεις πιθανόν να ξεπεράσουν εκείνες της κινεζικής αγοράς το 2025, ενώ οι πωλήσεις στη Βόρεια Αμερική μπορεί να υπερκεράσουν τις αντίστοιχες της νοτιοανατολικής Ασίας ήδη μέσα στη χρονιά. Σημείωσε επίσης ότι τα προϊόντα της Pop Mart πωλούνται σε υψηλότερες τιμές στη Δύση, αποφέροντας μεγαλύτερα περιθώρια κέρδους.
Στις αρχές του μήνα, η εταιρεία εγκαινίασε megastore στο εμπορικό κέντρο Iconsiam της Μπανγκόκ, ενώ τον Μάρτιο είχε ανακοινώσει σχέδιο για περίπου 100 νέα καταστήματα εκτός Κίνας μέσα στο 2025.
Παράλληλα, όπως μεταδίδει το Bloomberg, η φρενίτιδα γύρω από τις Labubu και η ισχυρή κερδοφορία έχουν πυροδοτήσει ράλι στη μετοχή της Pop Mart, η οποία έχει καταγράψει άνοδο 213% από την αρχή του έτους.